Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Nighthawk


ErlendB

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe en venn med å finne ut prisen på hans Gibson Nighthawk?

Så denne for første gang her på lørdag, og har aldri sett noe lignende før. Han har visst hatt den liggende i kjellern en god stund, og lurer på hvor mye den er verdt, og hvilken modell det er.

Her er et par bilder:

Nighthawk2.jpg

Nighthawk1.jpg

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg stålkontroll på akkurat disse gitarene, men problemet er vel i utgangspunktet å finne en kjøper som er villig til å betale litt for gitaren. De var ikke spes. poppis når de var i salg og har vel heller ikke blitt det i ettertid.

Når det er sagt. så er det vel custom modellen kompisen din har og "verdien" ligger sikkert i området fra 5-7 og oppover til.. tja hvis du finner den rette kjøperen - hvem vet ?

Dette er synsing basert på det lille jeg vet om disse gitarene - hør med folka på http://forum.vintagegitar.no der er det noen som får Gibson intravenøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett folk lagt ut disse for 20 lapper..

Skal høre med vintagegitar-folka.

Der kommer du ikke til å få svar på verdivurdering av instrumenter, da det står i reglene der at slikt ikke skal forekomme på det forumet. Det beste tipset er å finne tilsvarende gitar på ebay for å få en pekepinn på hva man kan få for den.

Jeg er nok redd for at Greener har rett i at den ikke er veldig ettertraktet, og det kan derfor være vanskelig å få særlig mye igjen for den. Men treffer man rett kjøper, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greener: prisen går ikke nødvendigvis opp så altfor mye hvis du finner rette samler om han i utgangspunktet ikke har konkurranse som hever prisen.

Good sir, you're stating the bleeding obvious :D

He-he, men neida det er et greit poeng det, det er derfor jeg sier at gitaren nok vil være noe tungsolgt med mindre den annonseres i et marked hvor man faktisk har mulighet til å "møte" et knippe av de riktige kjøperne. Om man bare annonserer gitaren til en høy pris eller legger den ut på en auksjon er vel opp til selger, men jeg ville prøvd en auksjon, nettopp fordi det kan øke prisen en hel del.

Uansett, finn.no er neppe stedet vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.