Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sum 41


Deryck

Anbefalte innlegg

Hvis trådstarter er seriøs tipper jeg han har masse klistremerker på gitaren sin også :lol:

Ja det har jeg, eller, ikke masse, men en del... Bare forsiden som er dekt en del, men det er vel det meste man ser også da. Men det er ingen Sum 41 klistremerker... hmmm... :)

Men hvis jeg var seriøs, så hadde jeg mange klistremerker på gitaren min, da traff du riktig med begge.

Det var kanskje ikke riktig forum å poste dette på, ikke mange som har sansen for slik musikk her, men gjorde det likevel, og spurte jo hva dere synes om bandet...

Grunnen til at det "fjortisband" må jo være fordi mange band i denne sjangeren er det i starten, de starter med å være ganske kommersielle, og da blir det som dette...

Jeg synes det er et ganske tøft band, og det var bare det jeg ville si, dog er det ikke så mange her på forumet som liker sånn musikk, og det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når det står "when hell is full, Sum 41 will rock the earth" er det egentlig det samme som å skrive "vi stinker".... menne, jeg hørte litt på det, og jeg må si at jeg har hørt verre pønk. synes detta var råere enn de andre poppunkerne, blink 82 (hva er greia med å ha både bokstaver og tall i bandnavnet?)

kom til spor 2 nå!! for en FRESH intro! veldig ikke-punkete, spør du meg! fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, Sum 41, ja.. d minner meg om om Ukm i fjor da eg og noen kompiser, faktisk 13 andre meldte på oss som ett lite storband spilte hit`n "still waiting" og kalte oss 14 Mus [ sum 41 baklengs for dem som ikke merket d :mrgreen: ]. d var bare kødd og tull, 7 stk som vokalist, 2 trommiser, 2 el-gitarister, 1 bass, 2 gitarer i "explorer style" lagd på skolen :P( uten lyd altså, og en fyr med 2 sånne symbal dingser som du holder i hånden.. Tror d må vere d morsomste eg har vert med på og dere skulle sett uttrykket til d super seiøse dommerene.

Kan si d sån, vi kom ikke akkurat videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det står "when hell is full' date=' Sum 41 will rock the earth" er det egentlig det samme som å skrive "vi stinker".... menne, jeg hørte litt på det, og jeg må si at jeg har hørt verre pønk. synes detta var råere enn de andre poppunkerne, blink 82 (hva er greia med å ha både bokstaver og tall i bandnavnet?)

kom til spor 2 nå!! for en FRESH intro! veldig ikke-punkete, spør du meg! fett.[/quote']

Bra du liker det litt iallfall...

Greia med nummer i navnet er vel egentlig bare noe man finner på på kødd, og Blink 182 måtte gjøre det, fordi det er et annet band som heter Blink, og det visste ikke de, de kalte seg bare Blink i starten, så de måtte finne på noe mer, og da tok de et tilfeldig tall, 182... Enkelt og greit.

Jeg har hørt litt på Blink 182 i det siste, og Tom Delonge (gitarist og vokalist) er sykt god og lage riff, og han skriver en del bra tekster.

De har holdt på en stund, og er jo nesten veteraner i sjangeren...

Jeg har ikke hørt på de tidligere, men måtte sjekke litt i det siste, og synes de har en del bra låter.

Favorittbandet mitt har også noe nummer greier "Green Day 75", men de har sluttet å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha' date=' Sum 41, ja.. d minner meg om om Ukm i fjor da eg og noen kompiser, faktisk 13 andre meldte på oss som ett lite storband spilte hit`n "still waiting" og kalte oss 14 Mus [ sum 41 baklengs for dem som ikke merket d :mrgreen: ']. d var bare kødd og tull, 7 stk som vokalist, 2 trommiser, 2 el-gitarister, 1 bass, 2 gitarer i "explorer style" lagd på skolen :P( uten lyd altså, og en fyr med 2 sånne symbal dingser som du holder i hånden.. Tror d må vere d morsomste eg har vert med på og dere skulle sett uttrykket til d super seiøse dommerene.

Kan si d sån, vi kom ikke akkurat videre :P

Haha, genialt.... :D ser det for meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sum 41 er litt annerledes enn de andre pop-punk bandene. Det liker jeg med de. De blander inn elementer fra tidlig heavy-metal. Selv-ironi benytter de seg også av. Men så klart, ikke alt av de er bra. Tror de har det morsomt med det de gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hva er greia med å ha både bokstaver og tall i bandnavnet?)

Blink 182 het oprinnelig bare Blink, men fant ut at det allerede var et band (i skottland tror jeg..eller noe) som het det. Så derfor la de på antall ganger ordet "fuck" ble sagt i en eller annen film. Husker ikke hvilken

Om dette stemmer vet jeg ikke...men David Letterman sa det før de opptråtte...så da MÅ det jo være sant

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blink 182 het oprinnelig bare Blink, men fant ut at det allerede var et band (i skottland tror jeg..eller noe) som het det. Så derfor la de på antall ganger ordet "fuck" ble sagt i en eller annen film. Husker ikke hvilken

Scarface...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punk er bare en undersjanger av rock. punk er den enkle, råe rocken som oppsto i 1976. opprinnelig ganske opprørske saker. kjennetegn er enkle riff, litt merkelig vokal, sinte tekster, etc. er det ikke sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom dagens punk og 70-80 talls punken er at Punken på 70-80 tallet hadde tekster med mening. Fått fram på en rar måte. Dagens punk er pusete etter min mening. Men ikke tro at jeg liker 70-80 talls punk :P Heller ikke dagens punk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.