Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sum 41


Deryck

Anbefalte innlegg

Sum 41 er en blanding av hardrock/punk-pop og hardrock/rap, vanskelig å si, men det er hovedvekt på punk-pop...

Regner med at de fleste har hørt hvertfall en låt av Sum 41, og jeg kan si først av alt at jeg ikke er ordentlig fan av bandet, men har hørt en del på to av albumene (All Killer, No filler fra 2001, og Does this look infected? fra 2002) ... Jeg liker det jeg hører ganske godt, og må si at gutta har talent, og kan lage musikk... Begge gitaristene fylte 24 år i år, og anses som veldig dyktige gitarister allerede, og jeg har sett de på noen "Top 100" lister, så de har blitt lagt merke til.

Trommisen er også sykt dyktig, han har ofte trommesoloer på konserter, og synger en del... Det hender vokalisten tar over trommene, og trommisen synger alene, eller Tommy Lee (Mötley Crüe) spiller trommer, han bruker å være med på et par av deres konserter, pluss at trommisen synger av og til under sangene ...

Bassisten er også ganske flink, men han er vel bare middels god, har ikke vist noe mer enn det ennå hvertfall.

De kan ihvertfall å lage show på scenen, jeg har sett et par DVD'er av de, og de leverer varene live.

Hva synes dere om bandet?

Jeg synes de har veldig mye talent, og kan bli veldig store i framtiden, og det de har gitt ut hittil har vært rimelig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.