Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

peavey 6506 eller marshall jcm 800


jg1993

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror Kerry King og Jeff Hanneman er enige med deg der. :D

utenom God hates us all så er Slayer sin gitarlyd noe av det værste jeg har hørt.

Men jeg anbefaller uansett å prøve en 6505. Jeg har hatt JCM 2000, fet amp så til ENGL Powerball også fet amp. Men den feteste av dem alle 6505.-

Endret av IbanezMunky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nja. Hehe.

Til trådstarter: Jeg skal MULIGENS selge min 5150 nå. Det er jo akkurat samme amp som 6505. Den er helt strøken :) Kunne du være interessert?

Hvor mye skal du ha? Og hvorfor fortsetter du med å selge ampene dine som du sier du er så fornøyd med ? trur du har en slags "selge amp GAS" hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare kjøper deg FLERE amper Aph. Solgte 6505'en din, så tok det ikke lang tid før du solgte jcm'en og kjøpte 5150. Og nå skal du selge den igjen. Det må jo være noe med den ampen som du liker godt da.

Jeg driter ikke penger :P Ellers hadde jeg kjøpt en JCM800, en Orange Rocker 30, en Vox Nighttrain og en Cube til stua ;)

5150 er GENIAL til metallvreng, men jeg syns ikke den duger til noe særlig annet. Greit nok, har bare ett band nå, og det er reinspikka metal - men det er et eller annet som gjør at jeg har lyst på en litt mer allsidig amp likevel.

Og ja, GAS er sære saker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.