Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zuz


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Ja , men har du HØRT odd børretzen eller? hehe .. det har jo ingenting med den stilen å gjøre i det hele tatt .. det blir som om du hadde lagt ut en black metal låt og jeg hadde "følt" at Cowboy Laila skulle gjort inntog... hehe ..

har ikke ikke tålt det , men syntes bare det var en litt teit ting å nevne på en sånn låt ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA Hugo. :mrgreen:

Det var akkurat det jeg tenkte og når jeg hørte låta. Dette mangler Odd Børretzens tvangstanker om Måker :P HAHA..

Men seriøst.. Cool track Nilsefix. Du vet hva jeg synes om chill-vibben du er på. Enten er du en veldig balansert og rolig person, ellers har du utløp for aggresjonen i kanaler du ikke forteller oss om.. hehe.

Offtopic: Hvem tror du hadde grini først hadde du satt Nilsefix og Bungle i samme rom? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettrom :

jeah . det er pitch wheel , og det er jo det som bygger opp "hele låta" . Rhodesen som ligger bak har pitchwheel range på en kvint , uten den glidende effekten hadde det ikke blitt det samme. Om det er surt steder , så er ikke det meninga , har ikke helt hørt det (bortsett fra et sted jeg måtte skrive inn en tone ekstra og da hakka det litt , blir liggende et nanosekund :P på en annen tone imellom)

Men , ja .. du hadde rett ;)

Skal se nærmere på saken

takk også ,forresten ;)

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic: Hvem tror du hadde grini først hadde du satt Nilsefix og Bungle i samme rom? :P

?? ...... ehh.... sorry' date=' men er jeg den eneste her som ikke skjønte no av denne ? ......... hmm yeah .... probably[/quote']

Eeeh. Tror jeg hadde en ide om hva det var når jeg skreiv det.. Sorry :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.