Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zuz


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Ok. Her er et øyeblikk jeg har sett frem til en stund. Men først skal dere få litt historie :P hehe ..

Jeah , som dere vet har jeg drivi å mekka litt musikk som jeg har lagt ut her . Men for en stund siden så bestemte jeg meg for å få med meg en helt genial musiker-kamerat (spiller trompet) på å ta opp en EP , det blir 6 låter som vi tar opp i sommer , og detta er den første.

Det er jazzy , chillout ting. Veldig melodisk , og har elektroniske elementer i seg , litt rare lyder osv osv ..

Så her er første låta , den heter Verft , og vi er veldig fornøyde med den. Så jeg har den glede av å introdusere vår første låt :D

(ligger på en midlertidig server til jeg lager hjemmeside til oss)

http://www.home.no/nilsefix/Zuz%20-%20Verft.mp3

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk hva det bor i denne Nilsefix figuren :D

Nydelig og behagelig ... smooth jazzy tune ...

Elsker den trompeten som fader inn og ut gjennom låta

Rare lyder sier du Nils .... det er ikke det første man tenker på ....

det krydrer hele låta og hadde det ikke vært der ville det manglet noe... hører man igjennom låta noen ganger så opdager man flere ting som uteblir ved første gjennomlytting .... og det gjør låta bare ennå bedre ..... "You just keep on wanting more" ....

Nydelig arrangert låt !!

Eneste jeg har å utsette er .... vel ... det er nå meg bare LOL ..... bassen bittebittelittegrann lenger frem i lydbilde ...... og RealBass ikke midi ..... hihi....

Hvis dette er standaren for de neste låtene dine Nils ..... wohhh...

Jeg kommer garantert til å kjøpe den plata Nils..... bare skriv meg opp med en gang !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D thanks bungle :)

Bassen ja ;) hakke no bassgitar , hadde vært en ordentlig en om jeg hadde hatt det.. men har gjorten litt halv-synthy med vilje , litt bløtere enn en vanlig bass. Og jeg som trodde den var for høy ;) hehe ... Takker og bukker ..

Nlisefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.