Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plekter som ikke blir slitt?


Sorg

Anbefalte innlegg

Irriterer meg litt at plektere hele tiden sakte men sikkert blir slitt ned pga det optimale hadde vært med et plekter som holdt seg likt. Snakker om marginaler, men da spiller man med noe som har lik størrelse hele tida, etc og det kan ha litt å si på plekterteknikken. Merker god forskjell når jeg kaster et plekter som er for slitt og må begynne med nytt igjen.

Men finnes man plektere som holder lenge? Har du tips si gjerne også hvor mye du øver hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Dunlop som produserer de der nylonplekterene. De finnes i forskjellige tykkelser. Hvite er veldig tynne, svarte er harde.

De slites nok ned, men de varer ganske lenge de svarte/harde. Gode er de også imo.

Hadde glemt litt av de plektrene, jeg! Brukte de svarte mye før. Må få tak i noen sånne igjen, mener å huske at det er bra grep på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa. Skriften og logoen stikker "ut" fra plekteret så det føles som man får godt grep :P

Har noen tynne av dne typen hjemme som jeg pleier å bruke til cleans. Merker forskjell. Men du sier noe der.. på tide å få noen svarte igjen. Bare synd jeg har en pakke på nesten 70 gule plektere igjen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Dunlop som produserer de der nylonplekterene. De finnes i forskjellige tykkelser. Hvite er veldig tynne, svarte er harde.

De slites nok ned, men de varer ganske lenge de svarte/harde. Gode er de også imo.

Brukte de lenge, men sluttet da jeg oppdaget Jazz-plektere. Synes ikke de hadde bedre enn normal holdbarhet, men grepet var som du nevner veldig bra. Mye bedre enn jazz 3 (hater delrin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunlop Tortex-plektere slites hvertfall jævla fort ned. Skal ikke Dunlop Ultex være ganske slitesterke?

Bruker Ultex jazz 3 nå pga vanlige jazz 3 ble for små + jeg likte ikke delrin. De holder ganske lenge, men jeg trodde de skulle vare lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

72-pack med Dunlop, eller ett Red Bear-plekter... Hmm. What to buy lissom?

Red Bear, ingen tvil!

Må teste Red Bear kanskje da... Arg... Ser ut til at jeg vil være på en evig jakt etter det ultimate plekter...

Har de noen som ligner på jazz 3 eller helst Ultex jazz 3 (litt større)

Det har de.

Sjekk siden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.