Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Solstorm #2


Ataxia

Anbefalte innlegg

Jeg er nok i mindretall her som er fan av støy, men jeg synes iallefall at støy som oftest er mye mer interessant enn en gitarsolo.

Det finnes selvsagt kule gitarsoloer, men de fleste synes jeg er kjedelige.

Mine 2 øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, det er bare sånn folk som ikke klarer å spille solo sier!

Jeg har ingen problemer med å spille en gitarsolo, men jeg lager ikke musikk for å briefe med gitarskillsa mine.

En gitarsolo kan funke om den gir låta noe ekstra, men ofte synes jeg gitarsoloer er unødvendig.

Jeg hører på den musikken jeg gjør fordi jeg synes det er bra musikk, ikke pga. at "gitaristen er jævlig skilla".

Men om du vil diskutere gitarsoloer noe mer så kan du lage en egen tråd om det. :)

Setter fortsatt pris på tilbakemeldinger.

Kan legge til at Solstorm nå er blitt et skikkelig band, og ikke kun et studioprosjekt.

Solstorm har når 2 forummedlemmer i stallen, meg og BlueGrot.

Vi har foreløpig kun hatt 1 øving, men ser frem til flere.

Satser på å få spilt live(sannsynligvis i Bergen, evnt andre steder på vestlandet) før året er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med en gang i tråden. Når man ikke klarer å gi seg etter sin første post i en tråd som egentlig ikke har noe med soloer å gjøre kan man pelle seg ut av den. Dette er et tegn på barnslighet og der av spør jeg om hvor gammel han er.

Moderatorer: Feel free!

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med en gang i tråden. Når man ikke klarer å gi seg etter sin første post i en tråd som egentlig ikke har noe med soloer å gjøre kan man pelle seg ut av den. Dette er et tegn på barnslighet og der av spør jeg om hvor gammel han er.

Moderatorer: Feel free!

Cry. Du er jo minst like barnslig med dine poster.

Kanskje vi skal slutte å grine på tråden til atax nå, som han ba om?

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vanligvis ikke en sjanger jeg hører mye på, men synes "The Sun Will Rise From the West" var grisekul. :) Kanskje litt mye romklang eller noe slikt på growlinga først, men det skal sikkert være sånn. Jeg liker det bare litt "tørrere".

Keep it up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ment som noe angrep av noe slag! Så det er sagt. Synes bare det utsagnet var teit.

For øvrig kult komponert, har aldri hørt noe lignende. Hvilken sjanger går dette under?

Takk.

Sjanger er litt vanskelig å si.

Men vi bruker elementer av doom, sludge, postrock og støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.