Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dele inn kjøp- og salgsforum


shv

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det heies på forslaget mitt her, men etter å ha tenkt meg om, er vel kanksje shvs forslag minst like bra. Eller er det så mye "annet" som selges at det trengs et eget forum ut over effekter? Tviler egentlig litt.

Men først så må vi få avviklet sommeren, og så får vi se på det. Jeg har langt fra det siste ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

Takk for et godt forslag. Jeg er absolutt åpen for å endre dersom det oppleves som en forbedring. Morten her har jo en veldig god idé som vil gjøre arbeidet minimalt:

Det er jo bare å opprette de nye kategoriene og beholde den gamle annonse-tråden som "gamle annonser".

La oss lage en poll på dette når det blir dårlig vær igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det heies på forslaget mitt her, men etter å ha tenkt meg om, er vel kanksje shvs forslag minst like bra. Eller er det så mye "annet" som selges at det trengs et eget forum ut over effekter? Tviler egentlig litt.

Men først så må vi få avviklet sommeren, og så får vi se på det. Jeg har langt fra det siste ordet.

Ditt og shv sitt forslag er omtrent det samme, for min del kan iallefall effekter gå under "annet" .

Endrer stemmen min til +1 på shv/Castor og +1 på Mortens sorteringsmetode! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss lage en poll på dette når det blir dårlig vær igjen :)

Dvs. for en måned siden? :rolleyes:

Hvor blir det av bass utstyret da ? :S :P

forum.bassnorge.no :ninja:

Men joda, gitarnorge begynner jo å overfylles av wannabe bassister. (Se egne tråder om strengetykkelse, tuning osv.)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.