Web Analytics
Jump to content

JE !

Kossoff
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg heter JB blandt venner så det er et fint navn for meg!

Jeg bor som sagt i Bergen, går på skole (skal bli lærer), spiller gitar og synger i band (www.myspace.com/postfestum).

Jeg er hovedsaklig en rockgitarist, men jeg har alltid elsket blues og country og favorittbandet er Pink Floyd. Derfor bruker jeg og karakterisere meg selv som en progressiv bluesrocker!

Favoritt gitaristen er Paul Kossoff som i sin tid (før han døde) spilte i bandet Free. Ellers er jeg også veldig begeistret over gitarister som: Duane Allman, Lars Håvard Haugen, Øystein Sunde og David Gilmour.

Jeg er på evig utkikk etter det perfekte utstyret. Jeg sitter med en meget god Fender Stratocaster, en Fender Pro Reverb og et knipe pedaler jeg er meget fornøyd med, men det er alltid noe annet man er på utkikk etter. For øyeblikket sparer jeg til en Dr. Z Carmen Ghia! Jeg har også noen andre gitarer og noen forsterkere til. Noe vil jeg beholde, annet vil jeg selge.

Det var meg.

Mvh JE!

Velkommen skal du være!

Har lurt litt på DrZ amp jeg og :)

Ikke noe å lure på! Jeg var så heldig å få testet ut en rekke modeller i England nå i sommer. Spesielt Carmen Ghia og Route 66 overbeviste stort. Du er forresten utrolig god på gitar, Magnus! Så youtubeklippene, hinsides alt. Råtøft!

Takker:-)

Jeg må prøve litt DrZ...Det er helt sikkert!

Har veldig sans for Badger til Suhr...Og Elmwood Modena60...Litt annerledes enn DrZ, men damn som de funker!!

Sitter selv med et godt inntrykk av Badger forsterkeren (også den prøvd i England). De andre har jeg dessverre aldri testet.

Edited by Kossoff

Heisann sveisann! Kul musikksmak, fett utstyr. Dr Z virker som fete amper, GASa på en slik selv en gang, men endte opp på TopHat.

Takk? Vet ikke hva man sier når folk gir komplimenter for musikksmak.

Dr. Z er definitivt crème d'la crème av alt jeg har testet!