Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forelsket


Per

Anbefalte innlegg

Jeg er forelsket!

****************

I dag gikk jeg litt på www.sound1.no og hang litt og så på gitarer også ser jeg litt og der er drømme gitaren!!! :)

En Black Epiphone Custom.

Klarer ikke å holde øyne vekke...

****************

Saken er.

Noen som anbefaler meg å kjøpe denne?

epiph_lpaul_custom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

epiphone_custom her på forumet har, som navnet tilsier, denne gitaren. Det er en forholdsvis god gitar til en forholdsvis rimelig penge! Men jeg anbefaler å sjekke litt rundt på andre gitarer først og finne ut om det er den du virkelig vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser og ser ' date=' men klarer ikke å bli forelsket.... det må ha noe med navnet å gjøre :P[/quote']

Finnes den i Gibson (like farger' date=' form, utdeende) ?[/quote']

Selvsagt.Først kom Gibson, SÅ kom Epiphone. Uansett, en Gibson LP Custom koster over 30 laken, så med mindre du er svært velbeslått vil jeg anbefale deg å gå for Epiphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker generellt ikke fasongen på custom gitaren.... Jeg mener den er tung, trang, og mindre spillbar enn en fender.... Vil derfor ikke anbefale deg å kjøpe denne.... Men smaken er som baken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke klasse over fender strat ?? Det er det mest spilte instrument gjennom tidene... En middelaldrene helt. Ærlig talt. Straten er som et menneske. Vanskelig å bli kjent med i begynnelsen, men når dere har blitt kjent. er dere bestevenner....

Klasse over Fender. Hva med SRV, Jimi Hendrix, Ritchie Blackmore... Er det ikke klasse over de ??

Lenge leve straten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.