Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

t.c. electronic nova repeater


guitarrig

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd den, men har eid en Nova Delay tidligere. Den låt konge, men det ble litt for mye knoting på den til at den passet mitt bruk. Repeater ser litt mer passe ut, og bør jo låte like bra :)

har kjøpt meg en sånn for 2 uker siden. Er kjempefornøyd! Er god lyd og passelig med muligheter. Jeg kjøpte min i England for ca 1300kr, koster vel nesten 2000 her i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen med Repeater er at du ikke kan lagre flere oppsett på den. Du skrur til det til vil ha, og thats is. Det er litt kjedelig på en delay som har så mange muligheter, så om du har planer om å bruke flere settinger i øving/live-sammenheng, så ville jeg vurdert en delay med mulighet for å lagre flere sett med innstillinger. Da sprikker kanskje budsjettet ditt, men du kan få både Nova Delay og BOSS DD-20 brukt til under 2000 vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen med Repeater er at du ikke kan lagre flere oppsett på den.

Ulempe? Kanskje. Men skal man ha presets på en slik pedal, syns jeg det bør være noe som indikerer hva ting er stilt inn på, f.eks. i form av motoriserte pots... Irriterende når man vil justere litt på en preset, og skrur seg HELT bort fra sånn den var, fordi potene er i en helt annen posisjon enn det ting er innstilt på i preseten. Dette ble et så stort irritasjonsmoment for meg at jeg solgte min Nova Delay og kjøpte en T-Rex Replica igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg savnet med Nova Delay var fotbryter til å bla i presetene med.

Ja, syns preset-funksjonaliteten på den ble litt «half-assed». Når man må bøye seg ned for å skifte lyd så kan man like gjerne bruke to sekunder ekstra på å skru :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.