Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trøndertun


Jørg

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg gikk der i fjor. Hun var helt straight edge eller hva faen det heter før hun begynte der, men når hun kom igjen røyket, drakk og snuset hun. I følge henne var det visst bare hasjing der.

Men fra en ting til noe annet.. Hva har du igjen etter å ha gått der?

Ække det en del av rockeimaget da ? :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra en ting til noe annet.. Hva har du igjen etter å ha gått der?

Nå er det riktignok 10 år siden jeg gikk der. En liten oppsummering over mine erfaringer:

- du får jobbe i studio med potensielt flinke folk

- du vil få være med på en turné og det meste det innebærer

- reise til utlandet, vi dro til London, med flere musikalske og sosiale høydepunkter. Vi stakk innom Ronnie Scotts og ... billig øl.

- vi hadde gode lærere innen musikkteori og gitarspill, men dette avhenger av hva du kan fra før

Det er du selv som avgjør hvor mye du får utav et år på folkehøyskole. Er du en innesitter vil du ikke bli med i det som skjer. Dersom man er aktiv og oppsøker folk/aktiviteter så blir man fort kjent med de andre, og kan lage et bra fundament.

Jeg var delaktig i arrangering av en fotballcup mot andre folkehøyskoler, samt at vi fikk dannet et lag til volleyballturnering. Metallfolk er fulle av spenst! Morsomme greier. I tillegg spilte vi i kirka i samarbeid med en nærliggende kristen folkehøyskole. Jeg spilte bass rett fra salmeboka - nesten en utfordring. Og så... Ja, jenter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hovudsakleg gitarist, men prøver meg som vokalist og bassist i ny og ne. Kva med deg? Instrument? Musikalske preferansar?

Spiller gitar og litt piano. Hører på stortsett alt bortsett fra opera og trance/techno greier.

Favoritt band ligger i gata som Porcupine Tree, Tool, Jaga Jazzist, Opeth også videre. Prøver å ikke begrense meg til noen få sjangere.

Hvor lenge har du spilt? Jeg har hørt med andre folk som skal dit, og de har spilt ganske mye lenger enn meg. Er litt spent på nivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.