Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny billig gitar


mr_pj

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok gått for en brukt Epiphone LP Custom, LP Standard eller en gitar innenfor PRS SE-serien. F.eks PRS Santana SE.

Du får gode gitarer for penga. Jeg har hatt Epiphone Les Paul Custom i snart 5 år(?) og jeg er fortsatt redd for å selge den til fordel for ny gitar fordi den både låter bra og er veldig behagelig å spille på for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok gått for en brukt Epiphone LP Custom, LP Standard eller en gitar innenfor PRS SE-serien. F.eks PRS Santana SE.

Du får gode gitarer for penga. Jeg har hatt Epiphone Les Paul Custom i snart 5 år(?) og jeg er fortsatt redd for å selge den til fordel for ny gitar fordi den både låter bra og er veldig behagelig å spille på for meg.

+1

PRS SE-serien får du brukt til under 4 000 og Epiphone Les Paul Custom til 4-5 000.

Gode kjøp begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok gått for en brukt Epiphone LP Custom, LP Standard eller en gitar innenfor PRS SE-serien. F.eks PRS Santana SE.

Du får gode gitarer for penga. Jeg har hatt Epiphone Les Paul Custom i snart 5 år(?) og jeg er fortsatt redd for å selge den til fordel for ny gitar fordi den både låter bra og er veldig behagelig å spille på for meg.

Selvsagt er det smak og behag inne i bildet her, men etter min vurdering er den Ibanezen bedre enn en Epi LP. Mer sprut i lyden, kjenner litt mindre plastikk ut, og coilsplit på den som trådstarter har bilde av. Dessuten liker jeg vinkelen mellom kroppen og halsen bedre på Ibanezen, samt at kroppen er mer behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også ta en titt på Reverend-gitarene hos Vintagegitar. Det ligger også en Reverend på finn.no: finn.no - reverend, men da snakker vi P90-pickups, og du er kanskje ute etter humbuckere

+1. Anbefaler Reverend på det varmeste. Jeg har en slik: Charger 290 , en utrolig velbygd gitar med gode pickuper. Straten min og telen har ligget i koffertene i et halvt år... Men det er et nytt merke i Norge så det tar vel tid før folk får opp øynene.

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.