Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke Silverburst Les Paul-fabrikanter finnes?


Konnis

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt lite sølv i den, men ingen ueffen pris.

Bildet kan jo lyve noe...

Kom tilfeldigvis over annonsen og tenkte på denne tråden, og tenkte det kunne være interessant.

Tross alt en original Gibson, og det kan jo ha like mye å si som detaljer i finishen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de bryr seg så veldig om jeg bare sender en mail og ber dem lage SIB LP'er. Da må jeg ha masse linker til tråder der folk spør etter det påp andre fora osv, noe jeg ikke gidder å lete opp :P hadde vært gøy med en internasjonal underskirftskampanje og, høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg veit. Det jeg mente er at Adam Jones sannsynligvis er grunnen til at alle de andre yngre gitaristene fra andre band vil ha/bruker en sånn. Jeg vil jo ha en sånn sjøl, bare så det er sagt. Jeg ville nok ikke automatisk tenkt at en gitarist som bruker en Les Paul er Slash-fan, det er det er for mange som bruker en "vanlig" Les Paul til å trekke en slik slutning, men hadde jeg sett en med Silverburst ville jeg nok satt penger på at han enten var Tool eller Mastodon-fan. Jeg blir vel litt anal her nå, men Silverbursten er et slags sort får i Gibsonfamilien jeg aldri blir lei av å diskutere og beundre ^_^

Var gira på silverburst-finishen lenge før jeg visste at noen brukte det. Da var det bare jeg som likte den, nå er det plutselig hauger med teens som vil ha seg les paul i i silverburst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.