Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP eller ESP ltd?


AndersEvald

Anbefalte innlegg

Ingen som har poengtert ut den viktigste forskjellen mellom ESP og LTD i mine øyne her:

Tiden som er brukt på håndverket og kvalitetskontrollen gjør at du får høyere kvalitet i absolutt alle ledd fra montering elektronikk til fretting og treverksarbeid.

Både ESP og LTD holder generelt veldig høy kvalitet, og LTD EC401FM er en av gitarene jeg har brukt som gir mest for pengene, uavhengig av merke, men prisforskjellen opp til ESP er i de aller fleste tilfeller verdt det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var i en ganske så lik situasjon selv! Jeg var usikker på om jeg skulle ha LTD M-400 eller ESP MII med maple hals).

Lette rundt omkring, og fant en helt ny ESP MII på ebay, for 7000 kr inkl frakt fra USA. Røverkjøp i og med at de lå på rundt 14.000 hjemme.

Er så utrolig glad jeg fant den. Ellers hadde jeg endt opp med Floyd Rose Licensed igjen, og det er søppel i forhold til Original.

Vet ikke hvor stor forkjell det er på systemene på Eclipse, men regner med at det har mye å si der også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har poengtert ut den viktigste forskjellen mellom ESP og LTD i mine øyne her:

Tiden som er brukt på håndverket og kvalitetskontrollen gjør at du får høyere kvalitet i absolutt alle ledd fra montering elektronikk til fretting og treverksarbeid.

Både ESP og LTD holder generelt veldig høy kvalitet, og LTD EC401FM er en av gitarene jeg har brukt som gir mest for pengene, uavhengig av merke, men prisforskjellen opp til ESP er i de aller fleste tilfeller verdt det. :D

Tror det var nettopp det jeg poengterte!

Bedre byggekvalitiet på ESP en LTD.

At man har brukt mer på tid på ESP`n enn LTD`n er jo innlysende, derav bedre QC og byggekvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.