Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Duell fra Crossroads


Hagebakken

Anbefalte innlegg

Eugene Marlone struggles with the devil and his destiny when he goes down to the CROSSROADS in thos contemporary drama. With a potent blend of adventure' date=' romance and music, the film takes gifted young gitarist Martone into a dangerous and challenging new world. Obessed with unlocking the mysteries of the blues, the fledging musican finds cantankerous Willie Brown, a master of the blues harmonica, and frees him from prison. The unlikely duo hoboes from NY. to Mississippi as Martone searches for fame and Brown tries to break a contract he signed years ago with the devil. Enroute, Martone meets and falls for sexy runaway Frances. With a rich mixture of Delta blues and driving rock produced by Ry Cooder, the Film takes Martone and Brown on an intense odyssey that leads them to a dramatic climax at the CROSSROADS[/quote']

Du som snakka om Ry Cooder hadde jo rett gitt :wink:

Husker jeg så den siste delen med gitarduellen hos en kompis... Jeg brant den på cd, og gikk hjem og prøvde å planke den etter sakte avspilling! Umulig!!!!! En dag fant jeg tabulatur til den.. Kunne den temmelig bra, for inntil 4 mnd siden, da jeg begynte å øve til opptaksprøve.. Nå går den jevnt sakte igjen :roll:

Men hvertfall.... JEg hadde så lyst til å se denne filmen, så jeg lette overalt på alle mulige typer nedlastningsprogger etter den, men jeg endte opp med å bestille den fra Amazoon... (linken ble posta for litt siden)

Bra film forøvrig.. Alle bluesinteresserte burde se den!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.