Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker!


Wuvahef

Anbefalte innlegg

Mitt råd er å ikke kjøpe en amp fordi den SER konge ut. En amp skal LÅTE konge. Min mening er i alle fall at pedaler er slikt man supplerer med for variasjon og "spice", etter at man har funnet en amp som leverer på lydsiden.

Lyd kan man sjekke ut til en viss grad på youtube, synes den høres bra ut. Vil tro at en slik forsterker legger ett godt grunnlag for videre pedaler og effekter, min Blackheart elsker pedaler/effekt ihvertfall, det samme gjør jeg :)

Uansett spiller jeg ikke så mye highgain-metal, så kanskje andre har bedre forslag. Blackstar SER konge ut det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg drakk nettopp kaffe med Petter fra Fotophono og fikk grønt signal for å fortelle at Blackstar-agenturet nettopp har blitt endelig besluttet. De fikk kontrakten og har en offisiell presentasjon på bransjeweekenden i september.

Jeg gleder meg som et lite barn til leveringene begynner! Mange som ikke har prøvd dem får seg en real overaskelse når de endelig blir lansert her. :D

(produksjon tar ca 2 mnd og levering ca 1-2mnd på de første forsterkerne, men de er på plass i norske butikker før jul!)

En noe gammel tråd, men jeg spør allikevel. Hva vil den veiledende prisen på Blackstar HT-5 være her i Norge sånn ca.? I Storbritannia ser jeg de ligger på ca. 3000 kr. med dagens kurs. Vil det være urealistisk å håpe på noe rundt der?

Tror du de kommer i salg før november, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.