Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

svarte faen i helvete


Groet

Anbefalte innlegg

en eller annen tulling har kjøpt den venstrehendte Heritage'n jeg har gått på tre'45 og sikla på i et års tid. nå er det like før jeg får første lønning fra sommerjobben og nå blir de pengene bare stående på kontoen og surne. nå må jeg enten prøve å få bestilt en ny eller finne på noe annet. snakket med falck-gutta og siden treffa nå har blitt kjøpt opp av et større selskap vil de sannsynligvis ikke ta in flere Heritage-gitarer heller. kan dog hende de kan få tak i en ny til meg hvis jeg legger ned et depositum. håper det ordner seg.

hvis vedkommende som kjøpte denne nydelige gitaren leser dette, kan jeg komme med det som kanskje er tidenes mest fornuftige oppfordring; gi meg gitaren min og hopp utom ei bru.

dietten min ikveld består utelukkende av ekstremt sint musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du at til neste gang kan det være lurt å legge igjen et depositum og si at du faktisk SKAL ha gitaren fremfor å gå bare gå og sikle på den... ;)

Har gitaren hengt der i et års tid er det på tide at den forsvinner, for uansett hvordan du vrir og vender på det er det ikke god økonomi å ha bundet opp kapital i en enkelt gitar så lenge. Butikker lever av turnover, og den må være høy nok til å forsvare produktet man skal selge. Har en gitar hengt i mer enn 6mnd er det bare å forvente at den forsvinner snart, enten ved at den blir satt på tilbud, eller at butikken "har flaks" og får solgt den...

Synes selvfølgelig veldig synd på deg, men håper for all del at det ikke ender med brohopping for verken deg eller kjøperen. Du får alltid tak i en ny...

Kos deg med sint musikk og ha en strålende kveld! :D

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du penger til å kjøpe Edwardsen min. ;)

vi får se! innså nettopp at jeg nå har helt blanke ark. vurderer å ringe Frank Stavem og høre om en custom-gitar imorra. kanskje First Act? eller en ny Heritage? mye rart kan hende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

alright. da har jeg fått tilbudt venstrehendt Gibson Les Paul Traditional i enten svart eller cherry sunburst, kan leveres innen en uke. argh. vet ikke hva jeg skal gjøre. hadde i utgangspunktet lyst på noe med litt mer mojo, lissom. men dette er en mulighet jeg trolig sjelden får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

classic 57 pickups vøttø. men har ikke noe lyst på svart og cherry sunburst ser så jævla standard ut. pluss at han andre gitaristen i bandet har akkurat samme finish på standarden sin. blir nesten for dumt. blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.