Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amatør skal ha seg ny gitar


Sigmar

Anbefalte innlegg

Hei! Har tenkt å bytte ut min gamle washburn med en ny eller brukt gitar som takler rock og metall. Jeg har bestandig hatt lyst på en Ibanez, så det hadde vært flott å fått konkrete anbefalinger da Ibanez har vanvittig mange modeller. Budsjettet mitt er rundt 4-5000 kr. Musikk jeg spiller er alt fra Nirvana til Megadeth osv.

På Forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på http://finn.no om hva som er å finne av Ibanez til 4-5000kr så spør du oss om de modellene som virker intresant for deg.

anbefaler ihvertfall å sjekk ebruktmarkedet. Mye mer gitar for penga.

+1 til dette.

Av nye Ibanezer vil jeg si at S470 er verdt å sjekke ut i den prisklassen du nevner, men å kjøpe brukt er å anbefale. Du burde finne en Made in Japan RG for rundt den prisen hvis du holder et øye med Finn. Ellers er det jo andre merker som har lignende gitarer av god kvalitet, f.eks Jackson og LTD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst, den der. Gitaren blir ikke mint hvis du ikke koster på en refinish, men det er utrolig hva man får til med sort neglelakk, en stor dose tålmodighet og godt humør. :)

Ellers ser det ut som et godt kjøp. Bare pickupene er jo verdt en snau tusenlap på bruktmarkedet. De som sitter i, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK- vettug pris, det. Da er det bare å finne fram sitt beste Emo- uttrykk, pulsvanter, sjal, og vime inn på nærmeste parfymeri og si "Jeg skal ha fem flasker sort neglelakk, takk..." :D

Men spøk til side- den neglelakksaken kan du dra helt fra "dekke over de hvite flekkene" til at du legger på lag på lag, skjærer vekk med skalpell, på med flere lag, lett sliping og rubbing og polering til slutt.

Det går an å få det nesten helt usynlig, men i og med at det er såpass mange hakk i denne, er nok det en stor jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.