Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vurderer ny gitar (Les Paul)


siimen

Anbefalte innlegg

Denne er faktisk på gjennomsnittet av de jeg har sett. Sett flere værre og flere penere, så jeg er ikke skuffet av den del. Selv om det kunne jo vært bedre ^_^

Inleggene var nok ikke shabby i utgangspunktet, men det kan bli slik hvis gitaren er lagret for tørt. Treverket er levende og krymper litt, mens perlemor ikke gjør det. Konsekvensen blir at lakken sprekker opp litt rundt innleggene. Ingen betydning annet enn kosmetisk.

Fin gitar siimen! Hvilken årsmodell er det forresten?

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At den har blitt lagret for tørt kan jo ha vært en årsak isåfall. Uansett så er det ikke så ille :)

Gitaren er en 1998 modell

Syntes ikke det så ille ut i det hele tatt. 'Gibson'-logoen på Les Paulen min er nesten uleselig uten at jeg merker noe annet "feil" med gitaren, så det der er ingenting. En gitar er uansett primært et instrument, ikke et utstillingsobjekt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååånei..

Fikk den for en god pris. Han hadde en annen kjøper som plutselig traff seg også skulle selgeren flytte til danmark for å studere på torsdag(i morgen), så han ville bli kvitt den raskt. Gjorde en god handel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.