Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vurderer ny gitar (Les Paul)


siimen

Anbefalte innlegg

Hvis du trenger en backup for den gitaren du allerede har, er det jo greit å ha noe som er i samme gate. Men kanskje litt overkill å kjøpe en Gibbo for å ha kun som backup? (Har man penger nok er det jo seff ikke noe problem...)

En ide kunne jo være å kjøpe en Les Paul-kopi av noe slag (Epiphone, Edwards e.l.) som backup for Les Paulen. Da har du jo penger til å kjøpe noe som er litt annerledes enn Les Paulen i tillegg.

-Bare en tanke....

Den vil ikke i utgangspunktet bli brukt som en backup gitar. Jeg trenger i hovedsak en gitar til å ha stemt normalt, mens jeg har tenkt å bruke den jeg har og stemme ned for litt tyngre saker. I sammenhengen så er det greit å ha en backupgitar de gangene jeg spiller live, i tillegg til at jeg har rett å slett lyst på ny gitar..(Custom er jo drømmen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den vil ikke i utgangspunktet bli brukt som en backup gitar. Jeg trenger i hovedsak en gitar til å ha stemt normalt, mens jeg har tenkt å bruke den jeg har og stemme ned for litt tyngre saker. I sammenhengen så er det greit å ha en backupgitar de gangene jeg spiller live, i tillegg til at jeg har rett å slett lyst på ny gitar..(Custom er jo drømmen).

Sånn og forstå. Kjøp deg en Custom da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Den er meget godt å spille på. Ingen vidre båndslitasje som jeg kan se. Strengene ligger litt for høyt og den er nok ikke perfekt intonert. Skal ta en runde og få satt den opp skikkelig. Finish ellers på gitaren er meget bra. Litt riper bak etter ei beltespenne, men det er vel stort sett det. Litt polish så tror jeg gitaren blir tilsvarende en demomodell fra en butikk hvertfall(fingermerker blir det jo).. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ikke bare er på min det er litt småshabby headstockinnlegg ;)

Denne er faktisk på gjennomsnittet av de jeg har sett. Sett flere værre og flere penere, så jeg er ikke skuffet av den del. Selv om det kunne jo vært bedre ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Selv ville jeg ALDRI ha kjøpt en Custom i den finishen der, men fin var'n. :)

Denne finishen er jo best! Svart farge på gitaren har jeg på en måte "vokst fra meg/gått lei" siden det er noe man ser over alt..

elsk eller hat :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.