Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Debris


Anbefalte innlegg

  • 7 months later...
  • 2 months later...

Traff Debris på Gjøvik forleden en dag slik at vi begge kunne reise hjem med ny gitar.

Hyggelig og grei byttehandel.

Debris var tålmodig og ventet lenge og vel før jeg kom meg avgårde grunnet ditt og datt i mitt liv.

Forøvrig den første jeg har truffet fra forumet her, så nå er min identitet avslørt, ikke bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjøpte en Ovation akustisk gitar av denne mannen.

Jeg hadde lagt opp budsjettet mitt på 3000,- for en akustisk gitar, men endte opp med en gitar til 9000,- :D

Debris gikk med på å gi meg gitaren mot et forskudd på 2500,- i påvente av feriepenger. Jeg dro GLAD hjem med gitaren.

Feriepengene kom, og jeg satte over resterende 6500,-

Jeg er VELDIG fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en velfungerende bilstereo av mannen. Pga lite kunnskap hos meg (kanskje begge?) ble det litt ekstra utlegg på min side (merkeegne kabler inne i bilen), men ikke noe voldsomt. Bra pakket, kjapt og greit utført. Og han svarer på meldinger etter at handelen er gjennomført, så om det hadde vært noen problemer tror jeg de hadde blitt ordnet opp i kjapt. :)

A+!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Kjøpte en av de mange gitarene i den ereksjonsfremkallende gitarsamlingen til Debris. Superkjapp kommunikasjon over PM, postlagt nesten kun timer etter at handelen var i boks, upåklagelig pakket, samt at jeg fikk litt ekstraservice mtp setup.

Bare positivt å si om Debris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 11 months later...

Jeg kjøpte en pent brukt Suhr Antique Classic av Debris. Faktisk det beste gitarkjøp jeg noensinne har gjort.

Debris hadde god oversikt over gitarer og utstyr og kom med flere interessante og veiledende opplysninger gjennom kjøpsprosess.

Han ønsket også at gitaren ble hentet personlig så vi ble enige om tilstand.

Fikk der inntrykk av at Debris er en særs kapabel gitarist (han spilte noen licks jeg definitivt vil klassifisere som pro standard). Alt i alt en ressursperson som virker å ha dedikert mye tid til gitarspill og gitarrelaterte emner. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.