Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mesa/Boogie Mark V


Anbefalte innlegg

Axe-fx er sikkert en fantastisk sak (jeg har desverre ikke prøvd en), men den er ikke for alle. For en enkel gitarist som meg blir det altfor mange menyer og for mye skruing på en slik type enhet til at jeg vurderer den. Nå skal det jo sies at Mark IV ikke var en spesielt enkel forsterker å skru god lyd på og Mark V kan godt være i samme gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sys det er greit å knotte litt og skru for å få god lyd, Det viktigeste er jo om du til slutt klarer å få god lyd av ampen. Og når man vet at det er mulig, så er det jo egentlig bare å kjøre på. :P

Min amp har lite knotter, men jeg måtte skru ganske lenge for å temme diskanten og balansere lyden. Til slutt så lærer man hvordan ting fungerer og hva som passer deg. Da er man jo kommet i mål.

Er ampen vanskelig å skru, så betyr det at den har mange lydmuligheter - tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er en Mark V topp på vei min vei! Det var faktisk veldig vanskelig å få tak i en da ingen i USA ville sende til Norge. Men jeg overtalte en kar med at jeg skulle betale 100 dollar over hva nypris var, da var det greit. Prisen er uansett under halvparten av hva ampen ville kostet i Norge.

I Sverige ligger den på 33.000,- etter hva jeg så sist. Er veldig spent på å prøve den ut med mark IIc+ og mark IV modes.

Slenger på et G-system etterhvert om ampen er fornøyelig! Det kan visst også switche kanaler, så da likner det veldig på mitt triaxis/2:90 oppsett og midi løsningene derfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en Mark V topp på vei min vei! Det var faktisk veldig vanskelig å få tak i en da ingen i USA ville sende til Norge. Men jeg overtalte en kar med at jeg skulle betale 100 dollar over hva nypris var, da var det greit. Prisen er uansett under halvparten av hva ampen ville kostet i Norge.

I Sverige ligger den på 33.000,- etter hva jeg så sist. Er veldig spent på å prøve den ut med mark IIc+ og mark IV modes.

Slenger på et G-system etterhvert om ampen er fornøyelig! Det kan visst også switche kanaler, så da likner det veldig på mitt triaxis/2:90 oppsett og midi løsningene derfra

Får du ikke kjøpt den i Norge?

Uansett - om man vil kjøpe fra statene har man jo JetCarrier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte Ibanez'n min via JetCarrier. Fungere nesten på samme måte som posten det der.

Man betaler bare for frakten. Husk å booke først- Tunge pakker er vel best å booke med sjø. Spør selgeren om eksakte mål og vekt på pakken, så sjekker du med den kalkulatoren :)

Frakten på gitaren min kom på ca 900kr med fly, men hadde kosta ca 400 med sjø. Jeg var bare desperat etter åfå den så fort som mulig, derfor tok jeg fly.

Anbefales. Enkelt å bruke, alt er oversiktlig og de gjør alt arbeidet for deg (fortolling og alt det)

Ingen som helst faktura i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ein vel å bruka sjøfrakt, må pakken hentast i Østfold

Det er litt feil. Prisen man får oppgitt er til terminalen deres, men:

"Pris fra terminal og hjem til deg varierer avhengig av sendingens vekt og ditt postnummer. Du kan også hente godset her eller benytte egen transportør."

Så da spørs det om totaltprisen blir så veldig forskjellig fra flyfrakt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.