Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Seymore Duncan


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

De er bra, og jeg er også veldig fornøyd med pickups i min R8,

men tenkte jeg skulle prøve noe annet her.

Så lenge pickupene skal være «super-vintage-PAF», hvor stor forskjell blir det egentlig? Hva med å gjøre noe kjempeskummelt og prøve noe du ikke er 250% komfortabel med, i form av f.eks. Pearly Gates eller tilogmed JB? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan ikke skjønne at du som er så kresen på utstyret skal sitte og regne på pris på pickuper. og hva med å tenke litt mindre uoriginalt enn å gå til Seymour Duncan. en tone-frik jeg kjenner satte et sett med Bare Knuckle Pickups "the Mule" i LPn sin og er storfornøyd. nydelig vintage-lyd og de feeder ikke om du så bruker de til å gi høyttalerelementene på forsterkeren din thaimassasje med multiple happy endings.

http://bareknucklepickups.co.uk/ZH-themule.html

de har flust av andre flotte humbuckere, også kan du jo vurdere p90 i humbuckerstørrelse?

http://bareknucklepickups.co.uk/ZP-MQ.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig først og fremst ute etter de beste pickuppene for denne gitaren, og de som gir meg den lyden jeg vil ha.

Men jeg har jo oppdaget at en stk. SD SH-1 koster 1500kr. i butikk i Norge,

og at det går ann å få to stk. til under den prisen hvis man kjøper på annen måte.

En ting er å spare 1500kr., en annen ting er å føle seg lurt når du betaler mer enn dobbelt av det du må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Kjøpt fra nettbutikken til Bare Knuckles.

Hvorfor lurer du på det?

Vi kan vel kalle det markedsundersøkelse :)

Jeg har jo nettopp åpnet gitarbutikk der jeg bl.a. forhandler BK. Så da lurer jeg naturligvis på hvordan jeg kan få folk til å kjøpe BK gjennom meg (det at BK ikke var tilgjengelig i Norge var en av innspirasjonskildene til å starte egen butikk). Om du ikke har noe i mot det hadde jeg satt veldig pris på å vite hvorfor du bestillte direkte fra UK. Er butikken min for lite kjent? For dårlig hjemmeside? etc...

Du kan gjerne ta det på PM om du foretrekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står et par avsnitt om bare knuckle nederst på hovedsiden, men du trenger en egen seksjon for pickups. nå linket jo jeg til bareknuckles egen side på forrige side av tråden her, kanskje det hadde noe med saken å gjøre. dessuten er det jo greit med pris og beskrivelse av hver enkelt modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.