Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Minikonkurranse: Billetter til konsert med Steve Lukather (fra Toto) på Rockefeller 30. juli


jonarve

Anbefalte innlegg

Supergitaristen, vokalisten og låtskriveren fra Toto, Steve Lukather, er ute med sitt femte soloalbum ”Ever Changing Times”. Han startet Toto i 1978 og den kjente stemmen fra ”Roseanna” og ”I’ll Be Over You” er ved siden av solokarrieren en av verdens mest etterspurte studiomusikere. Steve skal spille på Rockefeller torsdag 30. juli og Gitarnorge har fått tak i 4 gratisbilletter til konserten.

Skriv hvorfor akkurat du bør få to billetter til denne konserten. De to som skriver de beste begrunnelsene kan plukke opp 2 gratisbilletter ved inngangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bør få dem fordi jeg har to kamerater som forguder toto, og spessielt Luke, over alt på jord, og som ikke har penger til konserten. Tror de kunne trengt et lite avbrekk fra en hard hverdag, og da hadde noe som dette vært perfekt for dem. Selv er jeg på ferie rundt de tidene og har ikke mulighet til å delta selv, så jeg hadde gitt billettene til de to overnevnte.

EDIT: Fjernet unødvendig quote

Endret av syndromet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, jeg har aldri hatt sansen for Toto, og er ikke noe særlig superfan av Lukather. Jeg har et par-tre kompiser som er storfans, så om jeg vant, ville det vært en anledning for å kanskje endelig skjønne "greia" for min del, samt at en kompis ville fått en storveis opplevelse med en stor helt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør få dem fordi jeg er fan av Lukather! Den første plata jeg kjøpte var Toto's Kingdom of Desire. Jeg var da 8 år gammel, og siden har jeg elsket Toto. Har alle Toto's utgivelser, og to av Lukather sine, Candyman og Lukather. Konge alt sammen. Var i Trondheim og så Toto og Lukather i 2007, og siden Toto døde i fjor, trodde jeg at det ville bli lenge til neste gang jeg fikk se Lukather. Men jaggu tar han ikke turen til Norge året etter :)

askret:

Er vel ikke så stor plass på Rockefeller uansett.. Blir vel en intimkonsert av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Syndromet burde få dem siden han var den første i tråden som ville gi bort begge 2.

Evt burde jeg få dem slik at jeg kan gi dem til Syndromet slik at han kan gi dem bort. ;) (bare så jeg ikke bryter reglene i konkurransen ved å poste noe urelatert) Da er det jo 4 personer som vinner, både jeg, Syndromet og de to vennene hans.

4>2 Do the math...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du vite hvorfor jeg bør få dem? Ikke? Neivel, here it goes uansett:

Da jeg var fjorten år var jeg veldig fan av Toto, og ikke minst den fantastiske gitarspillingen til Steve Lukather. Jeg lå våken hver kveld og lyttet til disse mesterlige soloene, fraseringene, og bare den ulovlig smude tonen han presser ut av gitaren med alle sine krefter. Det er noe så organisk, noe så levende i gitarspillet hans. Anyways, tiden gikk, jeg ble mer kynisk og voksen, og Lukather havnet på hylla sammen med min barnlige uskyldighet. I dag logget jeg på forumet, og så til min store overraskelse og glede en mulighet til å kunne gjenoppleve dette, om enn for en liten stund, bare noen timer. Å kunne være tilbake i denne ukompliserte tilværelsen vi kaller barndom, og å kunne gjenoppvekke denne fjortenåringen som lå hver natt og lyttet til flytende gitarlyd. Er det virkelig så mye å be om? Bare for et par timer? Eller har det kyniske samfunnet tatt overhånd, slik at en eller annen morbid metallfyr skal kunne ta med kjæresten sin på en kopnsert de kommer til å kaste bort på øl og roting? Jeg bare spør, ja, for jeg har et spørsmål: Kan jeg være en av de to (eller fire, da) heldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lukather/Toto siden så lenge jeg kan huske. Fikk den interessen fra min Pappa som har vært skikkelig fan helt siden begynnelsen. Skulle vært morro å få tak i de billetten for da kunne jeg og Pappa dratt på konsert, alltid morsomt å dra på konsert med noen som digger det samme bandet.

Endret av Bloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde få dem fordi sist gang Toto hadde konsert i Norge skulle jeg og en kamerat på konserten. Hadde gledet oss i lang tid. Billettene var i boks og alt så ut til å gå etter planen. Jeg kjørte til kameraten min for å hente han. I det jeg åpnet opp inngangsdøra falt han ned trappa og brakk benet. Derfor måtte jeg kjøre til legevakta istedet og den konserten forsvant for oss. Toto fikk jeg aldri sett, men gleden av å se Steve Lukather live ville vært stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.