Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Coron DC868 (flanger)


Watha

Anbefalte innlegg

Da jeg ryddet i skapet idag så fant jeg igjen denne lille flangerpedalen. Den er av god GAMMEL årgang, aner ikke HVOR gammel den er... Den låter knall, og har de kuleste psychedeliaeffektene når den overstyres!

Problemet er at jeg ikke aner åssen strøm jeg skal fore den med, står ingenting noe sted på verken sjøvle pedalen eller eska, og fant heller ingen specs da jeg googla den... Noen som vet? Eneste jeg kan informere om er at den kan gå på batteri, også leste jeg et sted at isåfall så kan den gå på vanlig 9V DC? Har en Cioks Baby. Tør ikke prøve den før jeg vet.....

Håper noen har peil! :)

Endret av Watha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange og hvilke batterier går den på? Er batteriene (hvis flere) koblet vanlig i serie (antageligvis) Er det en liten tegning som antyder polaritet ved inngangen til strømforsyningen?

Den går på ett stk 9V batteri. Står absolutt ingenting på hele pedalen om verken mA eller polaritet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på et annet forum, som har MAAAANGE Coron pedaler svarte:

"The Sound System series has power inputs that are compatible with Boss type power supplies (center negative), so yes, the Cioks can power these pedals."Oppdrag utført!

Jammen så flott da gitt!! :) Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.