Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Velvet Revolvers


Per

Anbefalte innlegg

Så nettop en reklame for noen minutter siden, om at den nye Velvet Revolvers CDen kommer den 7.juni(i alle fall det jeg tror jeg så)

Noen som tror den blir noe bra? Noen som har tenkt å kjøpe den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weiland er en flink vokalist.

Uansett..har hørt litt på Contraband, og syns ikke det var helt det store. Appelerer ikke til meg. Weilands stemme kommer heller ikke helt til sin rett syns jeg. De som vil høre han skikkelig burde heller høre på Stone Temple Pilots.

Oh..btw. Det heter velvet Revolver... ikke Revolvers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weiland er en flink vokalist.

Uansett..har hørt litt på Contraband' date=' og syns ikke det var helt det store. Appelerer ikke til meg. Weilands stemme kommer heller ikke helt til sin rett syns jeg. De som vil høre han skikkelig burde heller høre på Stone Temple Pilots.

Oh..btw. Det heter velvet Revolver... ikke Revolver[b']s

Opps...Da beklager jeg for det da :oops:

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte faktisk Velvet Revolver sin singel "Slither". Dette er den eneste låte jeg har hørt, så jeg vet ikke noe om resten av albumet, men jeg skal definitivt sjekke ut det.

Jeg synes låta er veldig fet, veldig atypisk slash&co kanskje, og jeg synes vokalen er fet. Nå digger jeg Roses, snakepit, Aerosmith-type rock, så JEG STORTRIVES :) Det gjorde gutta også, når jeg satt den på under volleyballen.

Kanskje ikke noe for hardbarka jazzister eller pyrometall, men "orntlig" rock 'n roll.

Låt nummer to på singelen, er "Negative Creep"...høres kjent ut?...

jess.. dette er nirvana cover! Utrolig kul låt, og jeg synes gutta spiller den 400% enn orginalen, du slipper den nirvana-under-produskjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hørt singelen "Slither", og synes den er fet, og jeg liker faktisk vokalisten, så jeg skal nok kjøpe skiva ... liker det jeg hører av Slash & co. Min favoritt i bandet er og blir Duff McKagan, et ikke hvorfor, men har veldig sansen for ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: ikke skikkelig musikk uten Axel ....hehehehe.....

eneste han klarte var å stå der å jøgle .... :lol:

Velvet Revolver ..... syns det var bra jeg gitt ...... kommer til å kjøpe plata ja!!

Har det meste Weiland har gjort ... snodig skrue det der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.