Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Virtuos?


Sortulv

Anbefalte innlegg

Poenget er ikke om det er skrevet av utøveren eller ikke,

poenget er at jeg tror originalitet er en vesentlig del av å være virtuos.

Og jeg tror at det å spille bedre enn andre ikke avhenger av originalitet. Jeg vil ikke kalle en klassisk fiolinist av i dag for original, men potensialet for å være en virtuos mener jeg likevel er 100% tilstede. Andre har trolig gjort det samme før dem, ytterst få - om noen - kan fremføre det samme i dag.

Når det gjelder dagens gitarister... Jeg tror smak og behag har påvirket oss for mye til at alle kan bli enige om noen få navn. Har to navn som jeg ville satt høyt på en liste over dagens "umenneskelige" gitarister. Begynner vi med navn her kan det vel skli ut til ren synsing av "best".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hvem er det? Om du ikke har lyst til å starte en diskusjon om de gitaristene her nå, så bare ta og send meg en privat melding, da! :)

Det er min personlige mening, og det er greit å huske at det er mange jeg trolig ikke har hørt om. De jeg tenkte på er Guthrie Govan og Ron Thal. Jeg synes Govan lager kjedelig musikk, men han spiller heftige ting så lett som ingenting. Ron Thal spiller helt utenkelige ting, dog kanskje ikke i Guns'n. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min personlige mening, og det er greit å huske at det er mange jeg trolig ikke har hørt om. De jeg tenkte på er Guthrie Govan og Ron Thal. Jeg synes Govan lager kjedelig musikk, men han spiller heftige ting så lett som ingenting. Ron Thal spiller helt utenkelige ting, dog kanskje ikke i Guns'n. ;)

Er ikke så glad i så mye Govan musikk jeg heller, men han er jo råbra.. og kan spille omtrent alt.

Ron Thal har noen gøye, men blir ofte slitsomt :P

Guitars suck og "Real" er jo gøyale da..

Men ja, en del folk som har uttalt seg om hvem som er virtuos og ikke, og veit ikke om jeg skal grine eller le når dem kaller

michael angelo batio for en virtuos, greit han er uber-rask på shreddinga si, men det er omtrent alt.

Ofte er det ikke fint å høre på engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, en del folk som har uttalt seg om hvem som er virtuos og ikke, og veit ikke om jeg skal grine eller le når dem kaller

michael angelo batio for en virtuos, greit han er uber-rask på shreddinga si, men det er omtrent alt.

Ofte er det ikke fint å høre på engang.

Nei, jeg vet ikke jeg, har ikke hørt så enormt mye musikk av han Michael Angelo. Men til tross for hva mange andre sier, må jeg si at i hvertfall "No Boundaries" har mye ganske catchy shredding. Må likevel innrømme at det er ikke så mye følelse i det spillet hans, da.

Hvem er det du regner som virtuos, xshorteyx?

Og hadde vært artig å vite om vi har noen virtuoser på forumet her ;)

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke jeg, har ikke hørt så enormt mye musikk av han Michael Angelo. Men til tross for hva mange andre sier, må jeg si at i hvertfall "No Boundaries" har mye ganske catchy shredding. Må likevel innrømme at det er ikke så mye følelse i det spillet hans, da.

Hvem er det du regner som virtuos, xshorteyx?

Og hadde vært artig å vite om vi har noen virtuoser på forumet her ;)

Veit ikke åssn jeg skal forklare det, eller hvem jeg skal nevne.. men faen,

MAB sin musikk er ikke mye fet sånn igrunn.

og de 2 - 4 necks right og lefthanded gitarene er dritstøgge.

Likte noen få sanger som fjortiss, men etter det.. *puke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.