Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm, jeg svarte på Smertehyls post, hvorpå du brukte svaret mitt mot meg selv. Forvirrende... :)

Ja, jeg droppet knotter, da jeg syntes det var like tøft uten. Måtte ha en led under røret, det er jo det som gjør at det ser ut som noe fra fremtiden, sett fra femtitallet :lol:

Vanvittig fornøyd med saken. Bruker den konstant. Er din variant veldig forskjellig fra disse her forresten? (Det er sikkert en forretningshemmelighet, men det er vel lov å spørre) Og hva har skjedd med siden din forresten?

Endret av denyeverything
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg svarte på Smertehyls post, hvorpå du brukte svaret mitt mot meg selv. Forvirrende... :)

Ja, jeg droppet knotter, da jeg syntes det var like tøft uten. Måtte ha en led under røret, det er jo det som gjør at det ser ut som noe fra fremtiden, sett fra femtitallet :lol:

Vanvittig fornøyd med saken. Bruker den konstant. Er din variant veldig forskjellig fra disse her forresten? (Det er sikkert en forretningshemmelighet, men det er vel lov å spørre) Og hva har skjedd med siden din forresten?

Siden er på vei til en ny host, og det likte de jeg hadde den hos dårlig, så de stengte den. Regner med at den er oppe om ikke så alt for lenge.

Prinsippet er det samme på min booster, og den er i grund veldig lik. Har trikset litt med verdier, så du får litt mer vreng fra den, også har jeg bytta ut hele tone-seksjonen med noe litt mer avansert, som funker litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor bypass-bryteren er, jeg.....

True bypass er gårsdagens teknologi, nå er det kun No Bypass som gjelder :lol:

Nei, jeg tenkte det var like greit å lage den uten. I den grad jeg skal ha den på pedalbrettet mitt vil den uansett være i en true bypass loop (brettet er fullt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bruker man film eller ceramic disk Capacitors her?

og holder det med den typen her motstander: http://www.musikding.de/index.php/cat/c175...-film-0-6W.html ?

og hvilke motstander trikser man med om man vil ha mere/mindre gain?

og

lysere/mørkere tone?

går ut fra den her: http://www.diystompboxes.com/smfforum/inde...p?topic=63479.0

Endret av Ampsheep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.