Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe gitar


Ida

Anbefalte innlegg

Anyway! Stikk rundt omkring i gitarsjapper og test til du stuper, mange vennlige folk, som hjelper deg, de skal jo tjene penger på noe de og. Så, liker du en Squire kjøper du den, liker du en OLP kjøper du den. Bryr du deg ikke, kjøper du kanskje det billigste du kan oppdrive, og satser på noe dyrere en gang du vet du kommer til å fortsette, og har penger samtidig.

Stikk en tur innom Imerslund til uka, hvis du bor i Oslo-området ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' Squier har vi alle begynt med :lol:[/quote']

Og den har vi (jeg) F-AEn meg beholdt til den dag i dag..... Og den skal leve ut, sammen med meg, om jeg så må bytte alle delene på den, og lake den om, og ja til og med ha den med i graven........

(har noen kjente artister hatt det???)

....... Og fortsatt skal jeg holde rundt den som om den var en liten baby som sårt trengte støtte fra en sterk gitarist som aldri vil forlate gitaren sin...... i hvertfall ikke før sommerferien..... Da er det kanskje lov å bytte den ut :twisted: :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du er ei jente' date=' så bør du kjøpe Daisy Rock.[/quote']

Heheheheh :D

En soleklar favoritt! Lurer på om man får tabs til Rosa Helikoter med den gitaren!

Menneh, jeg spillte iallefall 4 mnd på min kassegitar og var rimelig sikker på at gitarspilling var noe jeg ville fortsette med. Så jeg kjøpte like greit en rimelig OK gitar med en gang. Er veldig fornøyd. Går vel litt lenger tid før jeg føler at jeg må bytte gitar da. Men er du ikke sikker på at dette er noe for deg så er det vel lurest å kjøpe sånn rimelig startpakke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel .... Welcome to the madness !!

programmforpliktet til å nevne DEAN

Mario's selger Dean til sterkt reduserte priser om dagen ....

Spør Kroffer her, han kjøpte en Dean EVO i forrige uke !!

Mye gitar for lite penger ... :D

Vedrørende Squire ..... tror ikke jeg kjenner noen som har begynt med en Squire :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.