Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Backing tracks"


Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg har fått skaffet meg 4 spors recorder/mikser og skal spille inn noen metallklassikere for moroskyld, så jeg får prøvd ut dette. Alle gitarerer, samt basslinje og vokal fremfører jeg selvsagt selv, men jeg har ingen trommemasking tilgjengelig. Vet dere om en bra nettside hvor man kan laste ned heavy metal backingtracks, som inluderer kun trommene, og ikke rytmegitarer etc? B)

Takk

edit: ops, denne skulle vel vært plassert under "Studio/musikkproduksjon"...

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, så ikke posten din Castor, litt surrete i hodet i dag :P

Det var ikke ille pris det nei. Men nå til dags så finns jo Superior Drummer 2.0 + Metal Foundry som har blitt skrytt i skyene også. Men det blir litt dyrere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg lastet ned Superior Drummer 2- ehm, demoen for å sjekke. Vanvittig avansert, men jeg fant ut at til mitt bruk er EZdrummer like greit. Mye raskere å bruke. Jeg har ikke tid til å programere trommer så manuelt når EZ- drummer er drag'ndrop. Ville jo bruke et par dager på å lage det jeg gjør på en times tid med EZdrummer. Fet nok lyd er det på EZ, også, er andre ting jeg bør jobbe mer med. Som gitarspilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.