Web Analytics
Jump to content

Viken sommer-kurs?

Knopfler-fan
 Share

Recommended Posts

Noen her som skal på det kurset de har midt på sommeren på viken musikkfolkehøyskole på Gjøvik? Var der i fjord. Det ruler så sinnsykt! De har bare profesjonelle instruktører, og de fleste er freelance-musikere. Hvis noen har hørt om det og tenkte på det, anbefaler jeg det absolutt!

Der lærer du hva du vil! Du kan selv velge forskjellige ting, og jeg kan love deg at de gitarlærerne der kan det meste! Litt morsomt når du kan se de du har som instruktører rundt på TV og sånn i ettertid... :P Det koster jo en del da, men jeg blir sendt opp av koret jeg spiller i.

nei..skal ikke der, men eg skal på noe lignende, tensing seminar 2.

Der er det mer sann tensing - opplæring, men en viktig del av

tensing - stuff er band og gitar. Regner med at gitarlærerne

der er ganske proffe.

Noen her som skal på det kurset de har midt på sommeren på viken musikkfolkehøyskole på Gjøvik? Var der i fjord. Det ruler så sinnsykt! De har bare profesjonelle instruktører, og de fleste er freelance-musikere. Hvis noen har hørt om det og tenkte på det, anbefaler jeg det absolutt!

Og det koster?

Forresten, det skal være et sommerkurs på St.Croix-Huset i fredrikstad. Det er åpent for hele østfold. Jeg jobbet med det i fjor...VELDIG bra...så dere som er i fredrikstad...kontakt Gunnar på St.Croix-huset (og hils fra vegar) eller kontakt Østfold musikkråd

http://www.musikk.no/ostfold

Var der i fjor, bra saker. En meget meget dyktig gitarlærer der, i Thomas Dahl. Anbefaler dette særlig med band som driver med låtskriving, de kan få masse input. I løpet av kurset lagde vi 1 låt, det tok oss vel 2-3 timer med veiledning fra Thomas Dahl.

http://www.aporia.no/filer/she_cries.mp3

Ikke store komposisjonen, men en ganske morsom greie. Vi lagde den vel for å forbedre timen vår, og som dere hører kom vi ikke helt i mål :mrgreen: Men vi fikk hverfall med oss poengene om å lytte på hverandre, og å jobbe mer med groove. Det var til stor nytte for oss....

Hah, gjør da ikke noe. Viser bare litt utviklinga vår, om man hører på noen av de siste liveopptaka våre. Synes forøvrig låta er litt fengende, og at Tina synger kult på den. Merk også tidenes mest harry tekst, skrevet på 5 minutter. Rett fra bordet blir vel aldri bra lyd?

Noen her som skal på det kurset de har midt på sommeren på viken musikkfolkehøyskole på Gjøvik? Var der i fjord. Det ruler så sinnsykt! De har bare profesjonelle instruktører' date=' og de fleste er freelance-musikere. Hvis noen har hørt om det og tenkte på det' date=' anbefaler jeg det absolutt![/quote'']

Og det koster?

Husker ikke helt eksakt. Men det er noen tusen...