Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kobbertape?!


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe kobbertape?

jeg har surra rundt på google lenge nå, men det eneste jeg fant var ei gartnersjappe et stykke unna.

Skulle gjerne hatt navnet på noen butikker så jeg kunne handla det inn på mandag!

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aluminium leder ikke like bra som kobber, men jeg har brukt det med bra resultat. Biltema selger slikt til en billig penge. Jeg er usikker på om limet er ledende, men som sagt- jeg synes resultatet ble bra med den tapen også, en merkbar forbedring på støynivået i gitaren. Kobbertapen jeg har, er kjøpt av en eller annen her på forumet, husker ikke hvem, og jeg tror den er fra Stevemac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aluminium leder ikke like bra som kobber, men jeg har brukt det med bra resultat. Biltema selger slikt til en billig penge. Jeg er usikker på om limet er ledende, men som sagt- jeg synes resultatet ble bra med den tapen også, en merkbar forbedring på støynivået i gitaren. Kobbertapen jeg har, er kjøpt av en eller annen her på forumet, husker ikke hvem, og jeg tror den er fra Stevemac.

Alu leder veldig godt, men det går ikke an å lodde det, og jeg gidder ikke legge ledere fra og til mer enn nødvendig.

Nei, jeg kommer nok til å lodde tapen sammen, for maks resultat.

Ok, du! Da må jeg nok bestille fra den gartnersjappa, haha.

De har ikke cobbertape verken på clas ohlson eller Biltema!

Takk for svar!

E: Takk chuck, akkurat hva jeg så etter!

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.