Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strøm fra Fuel Tank til EHX-pedaler...


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å skaffe meg en T-rex Fuel Tank jr, og jeg lurer på hvordan det egentlig er mulig å mate en Small Stone med strøm fra denne? For å få strøm er jo Small Stone'n avhengig av en minijack som er såkalt center positive, men jeg antar at Fuel Tanken er center negative? Må jeg da ha en DC-to-minijack-kabel som i tillegg er reversert?

Hvordan gjør dere andre det, dere som bruker Fuel Tank og EHX-pedaler?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har tenkt å skaffe meg en T-rex Fuel Tank jr, og jeg lurer på hvordan det egentlig er mulig å mate en Small Stone med strøm fra denne? For å få strøm er jo Small Stone'n avhengig av en minijack som er såkalt center positive, men jeg antar at Fuel Tanken er center negative? Må jeg da ha en DC-to-minijack-kabel som i tillegg er reversert?

Hvordan gjør dere andre det, dere som bruker Fuel Tank og EHX-pedaler?

Takker for svar!

Bytte polaritet på jack-pluggen då kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkt på det, men da må jeg jo ha en overgang fra Fuel Tanken som har en hannplugg som skal gå inn i Fuel Tanken og en hunnplugg som DC-to-minijack-kablen skal gå inn i ....

...kanskje jeg bare skal kjøpe en sånn batteriklips-sak som egentlig er ment for pedaler som kun får strøm fra batterier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.