Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Maria Mena


Peri

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du da foretrekke Lene Marlin med "bedre stemme og proff engelsk" når du da bare likte en sang?

Fordi at selv om de andre låtene er heller dårlige, så er ikke prestasjonen noe dårligere. Jeg husker den første singelen til Maria Mena, og den var helt horribel. Den nye er bedre, men jeg liker fremdeles ikke stemmen, og uttalen har ikke forbedret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte definitivt den første skiva til Lene Marlin! Skikkelig hitmaskin, og utvilsomt mange bra låter. Hører ikke mye på pop til vanlig, men er innom noe. Maria Mena likte jeg, en annen jeg liker som er utrolig dyktig er Alicia Keys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk den siste skiva til Lene Marlin var bedre, jeg. Ja, de gamle låtene var catchy som eff, men jeg syntes det nye materialet hadde mer dybde. "You weren't there" var det den sangen het; den digger jeg. Veldig kul, dyster stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte definitivt den første skiva til Lene Marlin! Skikkelig hitmaskin, og utvilsomt mange bra låter. Hører ikke mye på pop til vanlig, men er innom noe. Maria Mena likte jeg, en annen jeg liker som er utrolig dyktig er Alicia Keys.

ugh, hun er den verste kjerringa av dem alle. tåler ikke slikt.

lene marlin hadde tre-fire fine låter på det første albumet, men det nye var litt skuff. hva med norah jones? mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte definitivt den første skiva til Lene Marlin! Skikkelig hitmaskin, og utvilsomt mange bra låter. Hører ikke mye på pop til vanlig, men er innom noe. Maria Mena likte jeg, en annen jeg liker som er utrolig dyktig er Alicia Keys.

ugh, hun er den verste kjerringa av dem alle. tåler ikke slikt.

lene marlin hadde tre-fire fine låter på det første albumet, men det nye var litt skuff. hva med norah jones? mye bedre.

Hva med Joss Stone? NOW we're talkin'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Maria Mena er veldig flink! Har talent i bøtter og spann og har et visst særpreg. Lene Marlin er også veldig flink, men har en tendens til å bli kjedelig og treig. Kunne vi hatt en Lene Mena eller Maria Marlin, hadde vi hatt noe! hehehehe!

Joss Stone er helt rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.