Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lei av å drasse på så mye rart.


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til å komme opp med en enkel løsning for smågig'er der det ikke er særlig hendig med 120 watts røramp, digert pedalbrett og masse kabler.

Når jeg spiller med bandet er jeg veldig fornøyd med oppsettet jeg nevner, men det er værre når man skal f.eks. skal spille i husband på en revy, julekonsert osv. og man må skifte kjapt mellom forskjellige lyder og må ta minst mulig plass.

Så jeg tenker litt på å gå over til "den andre siden" og kjøpe meg en eller annen type multieffektdings og et midi-brett til å styre dette.

Har kikket litt på POD pro + Behringer FCB1010

Hvordan tror folket dette vil kunne funke? Har ikke tenkt til å bruke veeeldig mye penger på detta, da det bare blir et alternativ dersom jeg ikke gidder å dra med meg så mye stash.

All hjelp er velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fractal Audio Axe FX Ultra!

Kjøp en og bli ferdig med det.

Finnes ikke bedre til det bruket.

Du kommer bare til å irritere deg over Pod`n.

Har en X3 liggende, bruker den ikke engang og enda er den irriterende :lol:

Bruker min inn i FBT Verve 12A monitorer og rett i PA, rett og slett herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører folk skryter veldig av detta Axe-greiene. Men det er et godt stykke over busjettet mitt kan du si. Er ikke Pro litt vassere enn x3?

EDIT:

Skjønte nå at det er en XT pro jeg har sett på. Og at det ikke er noe som bare heter POD pro. Men er de rackmonterte egentlig nøyaktig de samme som de vanlige bare at de har annen innpakning?

Endret av Tom Dooley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører folk skryter veldig av detta Axe-greiene. Men det er et godt stykke over busjettet mitt kan du si. Er ikke Pro litt vassere enn x3?

EDIT:

Skjønte nå at det er en XT pro jeg har sett på. Og at det ikke er noe som bare heter POD pro. Men er de rackmonterte egentlig nøyaktig de samme som de vanlige bare at de har annen innpakning?

Mer features.

Men lyden er desverre den samme...

Pod Pro er tøff på noen higain ting, men hvis du skal bruke den som revygitarist så er den ikke så veldig alsidig.

Dårlige cleanlyder, og det kommer du sikkert til å trenge endel av da!

Xt har mye bedre cleanlyder enn den, men fortsatt ikke helt det store...

Pod Pro er rackutgaven av den første Poden, også har du Xt Pro og X3 Pro

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.