Web Analytics
Jump to content

Erfaringar med div. straumforsyningar

Jens-K
 Share

Recommended Posts

Har no endeleg bestemt meg for å skaffe meg ei god straumforsyning, føler at boss-adapteren har gjort sitt... Har i grunnen bestemt meg for Fuel Tank jr., denne passar meg utmerka då eg ikkje kjem til å ha behov for meir enn 5 utgongar, og i tillegg er prisen grei. Kunne likevel tenke meg å høyre om andre sine erfaringar med dette emnet.

Strømforsyningene til Cioks er knall ihvertfall. Har selv en Schizophrenic :)

Cioks Baby må jo være midt i blinken? Billigere også :)

Har vurdert cioks schizo også, men her kjem kablar i tillegg...(fuel tank kjem med plenty med kablar inkludert) Er veldig økonomisk av meg no!! :blush:

Fuel tank jr. har fem isolerte uttak, Cioksen er ikke isolert, i tillegg følger det et vell av kabler med T-Rex'en.

T-Rex er dessuten også et mye større merkenavn noe som gjør at brukprisene for evt. videresalg holder seg oppe.

Enkelt valg!

Voodoo Labs Pedal Power 2 Plus!

Den har isolerte utganger, mulighet for å skifte spenning på flere av utgangene (til 12V), skifte fra DC til AC på to av utgangene, "sag"-mulighet for å trinnløst senke spenningen til f.eks. fuzz-pedaler som liker slikt, og den tar mindre plass på pedalbrettet enn Flatliner-boksen. Et godt utvalg av kabler er også inkludert.

Den er nesten dobbelt så dyr som Fuel Tank-modellene, men verdt pengene om fleksibilitet er ønskelig. De færreste av oss beholder samme pedal-oppsett over lengre tid uansett... ;)

Voodoo Labs Pedal Power 2 Plus!

Den har isolerte utganger, mulighet for å skifte spenning på flere av utgangene (til 12V), skifte fra DC til AC på to av utgangene, "sag"-mulighet for å trinnløst senke spenningen til f.eks. fuzz-pedaler som liker slikt, og den tar mindre plass på pedalbrettet enn Flatliner-boksen. Et godt utvalg av kabler er også inkludert.

Den er nesten dobbelt så dyr som Fuel Tank-modellene, men verdt pengene om fleksibilitet er ønskelig. De færreste av oss beholder samme pedal-oppsett over lengre tid uansett... ;)

+1 på Pedal Power 2 Plus! Funker som snuuus den :D

Jeg slenger meg på og anbefaler den brukte Fueltank som ligger til salgs på forumet til 700kr. Jeg har en selv og er storfornøyd. Skal du ha noe som er bedre enn den igjen så er Pedal Power 2 Plus å anbefale!

Jeg slenger meg på og anbefaler den brukte Fueltank som ligger til salgs på forumet til 700kr. Jeg har en selv og er storfornøyd. Skal du ha noe som er bedre enn den igjen så er Pedal Power 2 Plus å anbefale!

Hvor?!