Web Analytics
Gå til innhold
Heavy

Superior Drummer 2.0

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg har nettopp fått meg SD2.0 og sliter litt med noen småting.

1. Hvordan får jeg skrevet inn trommespor i 32-deler eller triplets?

2. Kan man panorere kicken slik at når man har dobbel bass, så hører man høyrefoten i høyre høytaler og vice versa?

Takk på forhånd ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å spille inn trommespor i 16,32,triplets,osv, gjøres i musikkprogrammet du bruker til å spille inn med.

Tror du kan panorere kick`n i mixer`n i SD, men det kan godt være det ikke lar seg gjør siden ingen av slagverkene i SD har 2 "offesielle" basstrommer. Hvis du studerer bildene av slagverkene ser du aldri 2 basstrommer...bare en.

Hvis du har planer om å spille inn hardbarka metall så anbefaler jeg "The Metal Foundery" ekspansjonspakken på det varmeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar, har nok tenkt til å skaffe meg The Metal Foundry etterhvert, ja.

Angående dette med trommespor i triplets og slikt, lurte jeg mer på hvordan man helt konkret skriver inn trommesporet. Glemte å si at jeg bruker Logic Pro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^^Da må du nesten spørre noen som bruker Logic Pro, muligens snike litt rundt forumet dems. Bruker selv SONAR 7PE,hvor det er rimelig lett å justere mellom triplets,osv,osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bør ikke panorere kicktrommer i metal, spesielt ikke når det spilles dobbelpedal. Du kommer til å gjøre folk sjøsjuke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.