Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kommentarer til undervisningen


tHeMuTh|n

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå er det fikset....

Jeg hadde brukt opp min årlige kvote av båndbredde så jeg måtte kjøpe mer. SÅ jeg regner med at jeg får masse takker fordi jeg gidder kjøpe så dere har noe å glede dere over gratis :)

jeg er ALT for snill altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var genialt, må jeg bare si! 1 000 000 takk! Utrolig bra at du tar initiativ til dette og i tillegg betaler for det og tilbyr det gratis. Håper det kommer mer fra deg, for det er veldig lærerike videoer du legger ut=)

Igjen tusen takk. Det setttes utrolig pris på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har en kommentar til deg Mr.Bungle, i bass undervisningen din sier du at du anbefaler å sitte mens man øver. Dette er noe eg har gjort i hele min gitarkarriere (e sikkert for lat til å stå når eg øver :P). Dette har ført til at eg e bedre til å spille når eg sitter en når eg står, noe som e sykt irriterende når du skal spille på konserter osv. Så akkurat her e eg ikkje enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo lettere å konsentrere seg i intrikate løp (som muthin så fint kaller det) når man sitter enn når man også bruker energi på å stå.. Men er vel en mellomting som er best kan jeg tro.. øve inn når man sitter og prøve å gjennomføre stående etterpå eller noe. skal ikke utgi meg for å være noe som helst slags ekspert, prøver bare me sunn fornuft :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kommentar til deg Mr.Bungle, i bass undervisningen din sier du at du anbefaler å sitte mens man øver. Dette er noe eg har gjort i hele min gitarkarriere (e sikkert for lat til å stå når eg øver :P). Dette har ført til at eg e bedre til å spille når eg sitter en når eg står, noe som e sykt irriterende når du skal spille på konserter osv. Så akkurat her e eg ikkje enig med deg

meningen er å være konsentrert 110% når man øver inn teknikk.hvis man står vil du etter en timestid bli sliten.

sitter man konser man bedre.

teknikk er stikkordet ..... ikke bandøvelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.