Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

steng tråd


adriantheman

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt på EC-1000 og Epi LP Custom og testet dem A/B. Epien føltes faktisk litt dyrere og mer komfortabel for meg. Men det er no bare fordi jeg er mer vant til det. EC-1000 var også mye lettere enn epien og halsen virket litt mer lettspilt på EC. Lurer på å selge min Epi, spare litt mer peng og kjøpe EC-1000.

Tingen med LTD er at de har så mye forskjellig. de har gitarer som er -drit- og de har gitarer som EC-1000, dvs gode gitarer.

Btw.. Så ser de jo dritdeilige ut. EC-1000 i svart eller matt svart :wub:

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du snakka om å finne den billigste gitaren, men hvis du er så kresen på finnish o.l så syns jeg du burde spare opp penger til det du vil ha.

Du finner ikke det du er ute etter uten at det koster, har du GAS så spar opp cash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakka om å finne den billigste gitaren, men hvis du er så kresen på finnish o.l så syns jeg du burde spare opp penger til det du vil ha.

Du finner ikke det du er ute etter uten at det koster, har du GAS så spar opp cash.

Er ikke kresen på finish, det var bare akkurat den fargen som ikke var noe særlig :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Epiphone profileres som et eget merke, noe LTD ikke gjør. Vil også påstå at Deluxe(1000)-serien til LTD gruser de beste Epiphone-gitarene ganske kraftig. Muligens med unntak av Elitist-modellene :)

Sier ikke at dyre LTD-gitarer er på linje med Epiphone. Men de er heller ikke på linje med ESP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar;)

Bestiller en nå med det samme jeg, selv om Synyster Gates custom står like høyt på ønskelisten^^

EDIT: Faktisk så klarer jeg ikke bestemme meg, hvilken er best av EC 1000 og synyster gates custom? samme pris

hvilken er best for en del metal og litt rock?

Endret av adriantheman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.