Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SE HER !!!!!!!!11


Mikke

Anbefalte innlegg

Jepp.... men ble litt usikker vøtt.... 10 mai er en stund sia... 8)

Hugo sier honeyblonde og HM sier mørkerød.... ?? Hva heter mørkerød, og hvor gamle er dere.... Ikke det at jeg er "ute" eter dere, men jeg vil ha den mest modne gitaren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror hvertfall er hvis du kjøper en litt mer "passiv" gitar nå som ung, så blir du nok mer fornøyd med den.. For den gitaren kommer du sikkert til å ha i, tja la oss si 10 år.. og når folk er 30 for eksempel er det ikke sikkert de syntes det er så kult og ha en oh my gad satan gothic rocka motherfacka gitar med knallsvart kropp og satanhorn.. Jeg skulle få meg ny gitar, og da stod det mellom en Epiphone les paul Bullseye sånn som han i Black Sabbath har.. Hvit med svarte ringer innover. Eller en fender telecaster.. Jeg tenkte som så at jeg vil ha mer glede av telecasteren og valgte den. Meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender er en gitar som vokser med deg.. Tror det er en slik gitar man blir mer og mer glad i etterhvert som man blir eldre.

Når håndledda er ødelagte etter gitarronk i Michael Angelo fart og midlivskrisen for lengst er forbi..da er det nok deilig med en skikeklig Fender og litt blues og stasj ;-)

Personlig har jeg opplevd det at Fenderen min har gått fra førstevalg til andrevalg. Prøv maaange gitarer før du bestemmer deg! Kanskje er du som meg og egentlig trives best med 24 bånd, humbuckere og Floyd type tremolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.