Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SE HER !!!!!!!!11


Mikke

Anbefalte innlegg

HAr nå endelig planer om å kjøpe en ny gitar.... Har sånn ca bestemt meg for en Highway 1..... FEnder asså :wink:

Det eneste jeg er usikker på er fargen.... Er ikke 100% prosent sikker på hvilke farger den leveres i heller... Tror det er honeyblonde, crimson, ol. (husker ikke fler).......

82451

(funka bilde ? :P )

Tror jeg har bestemt meg for den mørkeste, crimson, tror jeg den heter.... Riktig ?? Hva ville dere valgt ??

Dette gjelder nå dere som er eldre enn 15/16 år... gjerne dere i 18 ++ alderen..... Er denne gitaren kul ?? JEg spiller blues/jazz og rock...., og når jeg først går for en fender har jeg pkaner om å beholde den en stund, men på denne stunden vokser jo jeg ganske mye, og endrer sikekrt meninger om ting og tang, så da kan det hende at jeg ikke lenger da liker crimson highway.... . Liker dere den..?? (da tenker jeg på utseende - ikke spillingen) Er det noe som der kunne tenke dere å hatt.. eller lånt...osv...??

Jeg vet at dette heller burde ligget i gitar delen av forumet, men jeg har en følelse av at det er flest som titter i musikk generellt, og jeg har ganske dårlig tid med dette, så jeg la den her.... vær så snill (lurte på "plz" men fant ut at det ble for homo... :P ) IKKE flytt den....

JEg har ikke lest gjennom det jeg har skrevet, for det har jeg ikek tid til på stående fot, så der for unnskylde skrivefeil el. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke akkurat auto sensur på bilder LOL

Tenkte mest på at jeg skrev F-aen ta bilde, men jeg var ikke sikker på om det kom frem, da jeg har sett mange [sensurert] tidligere... Var dette autosensurert....... :lol: Men jeg skjlner.. lett å misforstå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å få den i andre farger også da. Rød og Teal foreksempel. Jeg kjenner en som har en slik Highway 1 strat. Han kaller seg for Hatomte her på forumet. Personlig liker jeg ikke designet allverden. Det er helt OK, og ikke noe stygt med det, men den blir litt kjederlig syns jeg, og litt vanlig i og med at det er mange som har Fender fra før av ( selv om dette sier litt om merket :P ), men designet er veldig bra konstruert spillemessig. Men de har pen finish... F.eks den Røde. (PS: De er digge å spille på, og har fin lyd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.... olaff.... Jeg kjenner også¨Håkon... men hvor gammel er du ?? Og hvilken farge er rød, når to av de over er rød---> Ja, jeg er fullt klar pver at det finnes teal også, men den liker jeg ikke så godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å hjelpe dere litt:

Olaff, SnilleMikke er Mikkel som gikk i pararellklassen din før.

SnilleMikke, Olaff er Magnus som gikk i pararellklassen din før. :lol:

Tror han snakker om den lyseste, det er ihvertfall den hatomte har. Det er den kuleste av rødfargene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den du har Håkon ?? Trodde du hadde den mørkeste.... Hvilken er det som står på musikksenteret... i vinduet...?? det er en highway 1, men hvilken farge er det da, hvis crimson er den lyse røde....?? Hva heter den mørkerøde på bildet da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.