Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Locking tuners til Les Paul Custom


Aphelion

Anbefalte innlegg

Heh, for det er jo veldig vanskelig å skifte tilbake igjen? Verdien driter jeg uansett i, siden denne gitaren aldri kommer til å forlate meg :) Og, styggere? Så lenge skruene ser like ut, har det da vitterlig ikke noe å si med den lille låsedingsen på BAKSIDA av headstocken?

Må tenke på trommeduden. Han ser tross alt disse låsedingsene ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heh, for det er jo veldig vanskelig å skifte tilbake igjen? Verdien driter jeg uansett i, siden denne gitaren aldri kommer til å forlate meg :) Og, styggere? Så lenge skruene ser like ut, har det da vitterlig ikke noe å si med den lille låsedingsen på BAKSIDA av headstocken?

Problemet er jo at du tydligvis ikke får locking tuners med skruen på samme sted ;)

Tror nok du er bedre stilt med et sett Grovers e.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Nei altså, jeg har en Les Paul Custom! Da skal hele skruen være i gull, ikke den ekle pissgule plasten... Ellers var fasongen riktig :)

Du er altså nødt til å ha "tulipan" hoder? Som nevnt har jo Grover locking tuners der alt er gullfarget, men da ikke med "tulipan" hode. Men som sagt; ikke veldig uvanlig at Gibsons har Grovers... http://www.grotro.com/Mainlockingroto.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.