Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny låt - Abyss


Knutern

Anbefalte innlegg

Låta heiter Abyss!

- og er under utvikling. Vokalisten trengte en slags mal på korleis låta blei, så eg tenkte eg like godt kunne linke opp malen opp her for å forhåpentligvis få litt konstruktiv feedback. Som skrevet tidlegare - låta er under utvikling så mesteparten er veldig "stock" og er tidvis repeterande (tenker da spesielt på starten).

Eg satsa på eit litt meir kommersiell og mainstream image på denne låta, men likevel eit dystert, "skummelt" og mørkt tematikk. Har også "stjålet" litt ideer frå Andromedas nyaste album.

Kva synst dykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne låta har eg brukt softwareamplifier - PodFarm/Gearbox frå Line6 TonePortUX1. På A Humane Mind og Andropticus har eg brukt ein Mesa-Boogie F-30 med ein SM57 hengande ovenfra grunnet mangel på stativ :(

Ellers så har eg spelt det inn i Pro Tools LE 8 via en 2-kanalers DigiDesign Mbox. Trommemodulen er Superior Drummer 2.0. som eg har modifisert litte grann, resten av midi-instrumenta er frå PTLE8 sin standardmidivare kalt Xpand!2. Gitaren er ein ganske Ibanez RG1570.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bumper denne tråden litt.

No ligg heile låta på SoundClick men fremdeles uten vokal. Vokalen skal leggast på iløpet av August. Eg håper at pianodelene blir meir interessante når vokalen kjem på ettersom eg synst dei kan virke litt kjedelig i lengda.

Kunne gjerne tenkt meg tilbakemelding på instrumentalpartiet, strukturen på låta og gjerne på solospillet. Har aldri spelt denne typen solo før i heiltoneskala så kunne gjerne trengt nokre tips der!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne tråden litt.

No ligg heile låta på SoundClick men fremdeles uten vokal. Vokalen skal leggast på iløpet av August. Eg håper at pianodelene blir meir interessante når vokalen kjem på ettersom eg synst dei kan virke litt kjedelig i lengda.

Kunne gjerne tenkt meg tilbakemelding på instrumentalpartiet, strukturen på låta og gjerne på solospillet. Har aldri spelt denne typen solo før i heiltoneskala så kunne gjerne trengt nokre tips der!

På forhånd takk!

Litt mye gain på riffinga etter min smak, mister mye dynamikk, men som sagt før, komposisjonen er jo rimelig heftig!

Angående soloen, synes jeg tonen din var litt svar for licket, men det er kanskje en preferanse. Uansett, kul bruk av heltone!

Synes kanskje også at de vaish Xaug5? Synes ikke de passet helt inn, men jeg er kanskje ikke trent nok i eksentriske greier!

Du er forresten rå på tapping, men for min del savner jeg fortsatt litt hardere vibrato!

Generelt, jævli kul låt, som nevnt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.