Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen spørsmål om Gibson Explorer


Konnis

Anbefalte innlegg

1. Er det så stor forskjell når det gjelder fargen Cream White som det virker som?

http://img.photobucket.com/albums/v213/Ada...pg?t=1246306358

3325922709_3e3d4a1f98_o.jpg

2. hvordan justerer man strengehøyden på denne? o__O Trenger man et spesielt redskap? På min Epi LP trenger jeg kun et flatt skrujern, men der hvor disse skruene er på Epien var det nagler på Gibson Explorer...

Tune-o-matic%20pic.jpg

bridge-hardware-top.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gitaren stemt kan det nok bli litt tungt med tomlene. Men hvis du slakker strengene så tror jeg du skal kunne skru fint med tomlene.

Edit: Hvilken av gitarene er din? Den i linken ser for meg ut til å være cream white. Den som det er bilde av i tråden ser hvit ut for meg. Men bilder og blitz kan gjøre mye med farger.

Veggene i stuen min er hvite, men ser ofte gule ut på bilder.

Endret av Vampyro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er det så stor forskjell når det gjelder fargen Cream White som det virker som?

http://img.photobucket.com/albums/v213/Ada...pg?t=1246306358

3325922709_3e3d4a1f98_o.jpg

Hvor stor forskjell er det på en blå bil?

Skjønner ikke helt hva du spør om her. Om det er stor variasjon i de forskjellige Cream Whitene? Fargen er i utgangspunktet lik, men den gulner ganske masse med åra. De guleste er de feteste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke å lage bilde ut av den linken iogmed at den var dynamisk, så du må klikke på linken og se på bildet der ;)

Syns ikke det ser så tøft ut med gul gitar med hvitt plekterbrett... Skal helst være hvitt og hvitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke å lage bilde ut av den linken iogmed at den var dynamisk, så du må klikke på linken og se på bildet der ;)

Syns ikke det ser så tøft ut med gul gitar med hvitt plekterbrett... Skal helst være hvitt og hvitt :P

Bytt ut det hvite plekterbrettet med et svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.