Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til uvanlige pickups ønskes!


The Euphor

Anbefalte innlegg

Tjo bing!

Har en gitar liggende, som med tid og stunder skal bli hel. Jeg har selv noen tanker om hvilke pickups jeg kan tenke meg å prøve, men - fant Lace Alumitone i dag, og da måtte jeg bruke litt tid på å finne ut hva det var. Morsomt, litt annerledes, fungerer sikkert mer enn bra nok. Så, er det noen andre forslag til hva som kan plasseres i min kommende fjonge gitar? Det er snakk om en humbucker og en single coil. I utgangspunktet er ikke gitaren ment for noen spesiell retning stilistisk sett, så alt er velkomment. Jeg er kanskje mest interessert i litt ukjente merker - kombinasjoner av DiMarzio er ikke dyrisk spennende lenger. ;)

Og ja, utseendet kan spille inn. Farger er alltid bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DiMarzio, Seymour Duncan og Gibson. Spennende greier. :lol: Riktignok er P-rails et godt alternativ. Bakdelen er at jeg har ingen mulighet/ønsker om splitfunksjoner. Kun en pushpush til å foreta valg av pup.

Noen som husker hva de røde (blanke og sorte også) mikkene med ny teknologi kalles? Husker absolutt ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DiMarzio, Seymour Duncan og Gibson. Spennende greier. :lol: Riktignok er P-rails et godt alternativ. Bakdelen er at jeg har ingen mulighet/ønsker om splitfunksjoner. Kun en pushpush til å foreta valg av pup.

Noen som husker hva de røde (blanke og sorte også) mikkene med ny teknologi kalles? Husker absolutt ingenting...

Det finnes noen av neodymium q-tuner, de er røde.

Endret av primitiveguitar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.