Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øreplugger


Roffa

Anbefalte innlegg

Etter å ha stått mange år i kjellerlokalet og spilt en smule høyt er jeg nå en voksen mann med "litt" dårlig hørsel på det ene øret. Ønsker derfor å spare på det friske øret mitt, og tenkte på å kjøpe noen bra øreplugger. Spesielt når jeg er på konserter er det viktig å ha skikkelige plugger som ivaretar lyden også og ikke bare noe skumgummigreier som stappes inn i øregangen.

Er det noen som har tips på gode øreplugger? Fant disse her på nettet: ETY ER-20 men lurer på om de holder mål?

Er de å finne i norske musikkbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Starkey.

http://www.starkey.no/default.aspx?mid=13&sid=18

Formstøpte, behagelige, god lyd. Anbefales.

Om du bor i nærheten av oslo - støper GNREsound eller noe nede ved grensen ørepropper som er veldig bra. Helt linjær dempning med variabel kutt i DB. Jeg bruker 15db, men man får 10 og 25 også...

Dette er helt kanon, kansje den beste investeringen i muskkutstyr jeg noen gang har gjort.

Utrolig digg å høre muskken veldig bra uten å bli veldig sliten i hodet.

Uansett tipper jeg alle formstøpte er bra, men det er definitivt digg med et sett med propper som har tilnærmet flat karakteristikk i motsetning til diverse propper man får ferdig.

løp å kjøp

-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor i nærheten av oslo - støper GNREsound eller noe nede ved grensen ørepropper som er veldig bra. Helt linjær dempning med variabel kutt i DB. Jeg bruker 15db, men man får 10 og 25 også...

Jobber rett bortafor, så da skal jeg ta en tur å snakke med de. Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.