Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Custom - merkelig festeløsning for pots?!


Aphelion

Anbefalte innlegg

Har en kompis som hjelper meg lodding og styr, og nå har jeg levert Gibsonen min til ham for å bytte pots. Han ringte nå og sa at potene ikke er festa på vanlig måte, men montert på en plate? Hva pokker er dette slags løsning? Trodde Gibson festa potene på vanlig måte, rett i kroppen? Så nå får jeg ikke nye pots til gigene i kveld og til helga... Råflott! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plate_2.jpg

En slik en?

Hvorfor er det et problem, da? Er vel ingen sak å få ut den plata og bytte potmeterne?

Dunno, har aldri åpna den og sett. Er gitarist, ikke elektro-dude :P Haha. Han hadde visst ikke noe å skru den løs med...

Ikke funka bildet ditt heller...

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke noe og skru de opp med? han maa jo ha noe til og aa skru de opp med viss han skal bytte de, jeg hadde mine montert paa en plate, men det var ikke noe problem, viss vennen din ikke faar det til saa er han en amator, sorry ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å ta ut knottene og se om den løsner eller?
Ja, han gjorde det.

EDIT: Prøvde selv nå. De sitter bom fast, både potene og plata. Kan heller ikke se at den er skrudd fast med noe.

Dumt spm incoming: Du har tatt av rattene og løsna på potmeterne, right?

Yeah... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.