Web Analytics
Jump to content

Bok om oppsett av gitar

Rustyjuggler
 Share

Recommended Posts

Hei

Er det noen som har gode anbefalinger på DVDer og bøker om oppsett av gitar (både elektrisk og akustisk, trenger ikke å være i samme bok). Jeg finner masse på nettet, men det er vanskelig å velge en når jeg ikke vet så mye om emnet. Jeg vil bare kunne gjøre relativt enkle justeringer så jeg slipper å betale en masse for det hver gang det trengs.

Anders

Trondheim

Hei

Er det noen som har gode anbefalinger på DVDer og bøker om oppsett av gitar (både elektrisk og akustisk, trenger ikke å være i samme bok). Jeg finner masse på nettet, men det er vanskelig å velge en når jeg ikke vet så mye om emnet. Jeg vil bare kunne gjøre relativt enkle justeringer så jeg slipper å betale en masse for det hver gang det trengs.

Anders

Trondheim

Jeg tenkte på noe her.....hva var det het nå igjen...jo nå husker jeg det: YOUTUBE, veldig kjekk og hendig også så billig da :rolleyes:

Tipper youtube.com bør dekke det meste innen det du lurer på (uten at jeg har sjekket)

Jeg regner med jeg finner det meste på youtube, men jeg kunne tenkt meg en bok som jeg kan lese litt i når det passer. Problemet mitt er vel at jeg finner alt for mye informasjon, trenger vel egentlig bare ett sted der det er forklart enkelt og greit for en som ikke kan så mye om gitar enda.